28-07-2009, 01:42 PM
Risustan veic teemat, vabandused ette.
Mis nendesse madaldussarjadesse puutub, siis mul on kogemused SACHS Sporting (jah, ongi selline naljakas nimi, mitte sport-styling) ja need kogemused olid jube head. Ilusti madalal ja perfektne jäikuse/madaluse suhe. Paar aastat tagasi tõi neid komplekte maale endine Autopartner. Ühe C126 all oli ka (ilmselt Lorinser) madaldussari , kuid see jättis väga soovida.
Ja millest ei kiputa aru saama, on see, et nivoovedrustus ja "sport"vedru ei käi kokku. Kui madal/jäik vedrustus siis tuleks sellest loobuda, muidu paneb "pee" täiesti oma teemat.
Kõrgus on maitse asi, kuid jah, SECi puhul on originaalvedrustus veica liiga "läbivajuv", mida sedaani puhul eeldada saab ja peabki.
Just see, et nivoo saavutab selle, et kiirendades ja pidurdades on auto pikkisuund kogu aeg horisontaalselt paigas, kuid kurvides kipub häirivalt läbi vajuma.
Mis nendesse madaldussarjadesse puutub, siis mul on kogemused SACHS Sporting (jah, ongi selline naljakas nimi, mitte sport-styling) ja need kogemused olid jube head. Ilusti madalal ja perfektne jäikuse/madaluse suhe. Paar aastat tagasi tõi neid komplekte maale endine Autopartner. Ühe C126 all oli ka (ilmselt Lorinser) madaldussari , kuid see jättis väga soovida.
Ja millest ei kiputa aru saama, on see, et nivoovedrustus ja "sport"vedru ei käi kokku. Kui madal/jäik vedrustus siis tuleks sellest loobuda, muidu paneb "pee" täiesti oma teemat.
Kõrgus on maitse asi, kuid jah, SECi puhul on originaalvedrustus veica liiga "läbivajuv", mida sedaani puhul eeldada saab ja peabki.
Just see, et nivoo saavutab selle, et kiirendades ja pidurdades on auto pikkisuund kogu aeg horisontaalselt paigas, kuid kurvides kipub häirivalt läbi vajuma.