27-07-2009, 08:38 PM
Tervist! Üleeile sai omale soetatud MB w202 C220 (110kW bens.) 95a. Sport. Algselt väga probleeme masinaga polnud kuid nüüd on jamasid küll välja tulnud Mõtlesingi siis foorumisse tulla (ehk leiab abi) ja loodetavasti ka MB klubiga hiljem liituda.
Kui otsingust leiab minu küsimustele vastused, siis vabandan ette ära, kuid ise ei leidnud kahjuks..
Esimene asi oleks, et kas keegi oskab öelda kuidas W202 konditsioneer töötama hakkab? Mul endal on selline tunne et kui külma peale keeran siis automaatselt juba läheb ise tööle, ilma midagi muud vajutamata. Või ongi Mersudel nii?
Teiseks on auto väga pirtsaka loomuga - asi nimelt selles, et järsult gaasi vajutades hakkab tihtipeale tõrkuma ja ei jõua minna ning pöörded liiguvad max 3000ni ning vahel kohapeal seistes hakkavad pöörded lambist kõikuma kuni väljasuremiseni. Samas mõnikord on auto nagu täiesti korras mootori kohapealt. Kütusepump on eelmise omaniku poolt vahetatud, ja ise ei oska ka millegi peale eriti tulla
Kolmandaks on auto tagaosas imelik krigin, kragin kui pöörata ükskõik kummale poole, ei tule päris tagasillast vaid nagu rohkem salongist või mulle lihtsalt tundub.. ja samas käiku vahetades teeb ka sild häält - ju sealt siis puksikesed vms. vajavad vahetust.
Kuid kõige suurem on mure selle mootorihädaga siis, oleksin ka tee peale jäänud, kuid õnneks annab edasi sõita nii, kui hoida pöörded võimalikult kõrgel ja kasutada väikest käiku.
Aitähh ette kõigile abistajatele ja vastajatele ning mainin ka ära et on plaan diagnostikasse minna ja ehk saab sealt vastuse ma loodan..
Kui otsingust leiab minu küsimustele vastused, siis vabandan ette ära, kuid ise ei leidnud kahjuks..
Esimene asi oleks, et kas keegi oskab öelda kuidas W202 konditsioneer töötama hakkab? Mul endal on selline tunne et kui külma peale keeran siis automaatselt juba läheb ise tööle, ilma midagi muud vajutamata. Või ongi Mersudel nii?
Teiseks on auto väga pirtsaka loomuga - asi nimelt selles, et järsult gaasi vajutades hakkab tihtipeale tõrkuma ja ei jõua minna ning pöörded liiguvad max 3000ni ning vahel kohapeal seistes hakkavad pöörded lambist kõikuma kuni väljasuremiseni. Samas mõnikord on auto nagu täiesti korras mootori kohapealt. Kütusepump on eelmise omaniku poolt vahetatud, ja ise ei oska ka millegi peale eriti tulla
Kolmandaks on auto tagaosas imelik krigin, kragin kui pöörata ükskõik kummale poole, ei tule päris tagasillast vaid nagu rohkem salongist või mulle lihtsalt tundub.. ja samas käiku vahetades teeb ka sild häält - ju sealt siis puksikesed vms. vajavad vahetust.
Kuid kõige suurem on mure selle mootorihädaga siis, oleksin ka tee peale jäänud, kuid õnneks annab edasi sõita nii, kui hoida pöörded võimalikult kõrgel ja kasutada väikest käiku.
Aitähh ette kõigile abistajatele ja vastajatele ning mainin ka ära et on plaan diagnostikasse minna ja ehk saab sealt vastuse ma loodan..