03-12-2005, 04:53 AM
On jah asi keerulisem veic, iccc.... Nimelt nupul all endal vint peal, millega on hoovastiku külgekeeratud, kuid sellel nupul all keermeosas veel üks lisamutter, et kang sulle sõiduajal kätte ei jääks.... Lähene:
1) eemalda puitpaneel käigunupu ümbert
2) kui see ära, näed seda plastik korpust käigukangi küljes, see on nelja 13mm poldiga nurkadest kinni, eemalda see
3) kui see ka eemaldatud, tõuseb see plastik korpus niipalju üles, et saad ligi alumisele mutrile, mis käigukangi keerme osa hoovastikku ära fikseerib, keera see mutter lahti
4) nüüd keerad nuppu koos selle plastikuga kaasa, see teebki imelikke ringi seal kuna, nuppu metallpulga osa ei olegi ju sirge toru, vaid kõver
5) keera niikaua, kui käigukanginupu keerme osa on hoovastikust lahti, kõik
6) pane tagasi ka, mudu ei saa sõita eriti....
1) eemalda puitpaneel käigunupu ümbert
2) kui see ära, näed seda plastik korpust käigukangi küljes, see on nelja 13mm poldiga nurkadest kinni, eemalda see
3) kui see ka eemaldatud, tõuseb see plastik korpus niipalju üles, et saad ligi alumisele mutrile, mis käigukangi keerme osa hoovastikku ära fikseerib, keera see mutter lahti
4) nüüd keerad nuppu koos selle plastikuga kaasa, see teebki imelikke ringi seal kuna, nuppu metallpulga osa ei olegi ju sirge toru, vaid kõver
5) keera niikaua, kui käigukanginupu keerme osa on hoovastikust lahti, kõik
6) pane tagasi ka, mudu ei saa sõita eriti....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”