12-05-2006, 09:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2006, 09:22 AM ja muutjaks oli virgo.)
martin471 Kirjutas:Foorumist tulin ma seda küsima eelkõige sellepärast, et enda elu lihtsamaks teha . Mõtlesin, et äkki on mõnel inimesel esinenud sarnast probleemi ja oskab siis kohe öelda. Siis ei peaks ma ju minema ja tervet silda läbi loksutama ja pead murdma. Soovitus, et mine sillastendi, polnud just see vastus, mida ma siit lootsin saada. Vana Mercedes-Benz sild ei ole ju ometi nii keeruline, et seal saaks esineda palju erinevaid vigu. Selge on ka see, et selle sillaprobleemiga katsun ma ikka ise hakkama saada.
Nii palju, kui mina olen oma autot kapoti alt ja põhja alt uurinud, ei tundu küll see avariiline olevat. Kõik tükid on originaalid ja plekid sirged.
Amorte hakkasin ma kahtlustama peale seda, kui avastasin, et rehvid kuluvad mõlemalt poolt. Üldjuhul roolihoovastiku vea puhul vist nii ei ole.
Julgen küll vastu vaielda, et pigem on vana Mercedes-Benz sild keeruline. 123 ja 124 silda on keerulisem remontida kui 210. Vähemalt sharniiri vahetus. Ühest ma ei saa aru, et miks kurat sa seda silla stendi niiväga väldid. Normaalne on, kui käid stendis 2x aastas (kui rehve vahetad). Teed on nii auklikud, et paigas silla võid järgmise 5 minutiga per*** keerata. Regullitud sillaga auto on oluliselt turvalisem ja ei kuluta rehvi. Minu rehvijooks maksab täpselt 36x rohkem kui seda on silla stend. Loomulik, et käin ja regullin siis. Küsiks veel lõppu, et kas rehvi balanseerimine on ka saatanast? Või teed seda ise kodus?
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee