17-07-2009, 04:18 PM
liiv Kirjutas:kaspar Kirjutas:mine käi imre juures ja kui imre ütleb ,et puksid on korras ,siis mine sillastendi kokkujooks võib paigast ära olla.
Rehve peaks sööma sisemiselt küljelt siis on tegu väsinud vedrudega.
vedrud ei mängi küll mingit rolli rehvide kulumisele
Karl Kirjutas:kaspar Kirjutas:Rehve peaks sööma sisemiselt küljelt siis on tegu väsinud vedrudega.
Mismoodi? Pigem vajub tagaots siis rohkem vastu maad kui vedrud väsinud, kuidas see rehvide kulumist puudutab? Pigem tegemist ikka puksimajandusega, kui mingit suuremat jama seal korraldatud pole.
kahjuks pean ma sulle tõdema ,et w202l on võimalik nii esi sillas kui ka tagasillas reguleerida ainult kokku jooksu. Seega kui on vedrud väsinud või madaldus vedru siis see hakkab rehvi mustrit külgedelt sööma. Tagasillas sööb rehvide sisemised ääred ära kui vedrud väsinud (väide täiesti omast kogemusest. Vedrud olid väsinud surus tagaotsa maa ligidale ja rehvide sisemised ääred olid kõige suurema kontakt pinnaga).
Mine vaata tagasilla ehitust ega siis vedrustuse käik toimub nurga alla mitte sirgelt nagu talasillaga. Ehk siis rattad lähevad lääpa.
Kui sa Karl ei usu siis ma võin sulle oma talve rehve näidata välimised küljed väga head sisemised on täitsa jubedad.
Ja esisillas samamoodi kui on madaldus vedrud siis rattaid väljapöörates hakkab rehvi venitama ja sööb tehvi ääred ära.
Michelini rehvidel sõi isegi kirjad ära sest rehvi küljesein andis nii palju painduma.