11-05-2006, 11:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2006, 12:00 PM ja muutjaks oli v6sa.)
martin471 Kirjutas:...
Kui kumme enam ei kulutaks ja kuskile poole ei kisuks, siis mis mul sinna ikka asja. Korra ma juba mainisin ka, et stendi mul kuskil läheduses pole ja sinna sõit koos kontrollimisega läheks kokkuvõttes ikka päris kulukaks. Eks nende esisildadega on saanud tegeldud juba küll. Kui viga käes, siis pole seal nii rasket ise ka midagi teha.
Küsimus: kui juba oled nende sillamuredega tegija, siis miks küsid siin? Enamus meist on asjaarmastajad-remondimehed. Mõni üksik teenib leiba autoremondiga. Neti teel on väga raske diagnoosida, ka profil...
Oled 100% kindel, et auto pole esiosa avariiga, mis on kehvasti sirgeks tõmmatud?
Kokkujooksu paikakeeramine pole veel sillastend...
Kas tõesti leidub Eestis neid õnnelikke inimesi, kes ei pea aeg-ajalt kuhugi linna minema? Mina küll väldin sinna ronimist, kuid reeglina üle nädala ei õnnestu, ikka peab mingil x põhjusel linna minema ja eks siis üritad ikka mitut asja korraga ära lahendada.
Igaühel on voli oma autoga teha seda, mida ise heaks arvab seni, kuni auto ei muutu ohtlikuks. Rooli kiskumine on pigem selline ohtlikuks liigitatav viga. Aga kui rehvid odaval käes ja autoga sõidab ainult üks konkreetne, veast teadlik juht, pole probleem veel kuigi suur.
Amortidest: olen erinevatel autodel korduvalt vahetanud "tihedaid" (loe: õõtsumist edukalt summutavaid) amorte, mille varred loksusid just auto koormuse all. Ainsaks pretensiooniks seletamatu kolks... Peale vahetust on tihti kõik muu endine, ainult see tüütu kolks on kadunud. Millegipärast arvan, et lõtk amordi varda ja korpuse vahel seda rehvide söömist mõjutab, iseasi, kui palju...
Aga isiklikku kogemust "võrriga" pole, seetõttu on see NSR...