15-07-2009, 10:18 PM
Kui me räägime ikka mootori jahutus ventikast...
Venti peaks lülituma 100 karaadi juures järele, ja teostab seda termo lüliti. Tihtipeale lüliti enda viga. Asub seal mootori eesotsas esimese silindri sisselaske kollektori juures. Täpselt ei mäleta ehitust enam, aga peaks olema see koht , kust tuleb plokikaanest jahutusvedelik alumiinium detailiga välja ja edasi ette radiaatorisse.Kaks juhet läheb selle termo lüliti peale. NB seal on sarnase välimusega veel mõni selline andur... võta pistik maha ja pane sinna mõni juhtmest tehtud sild sisse. vaata seda ikka töötava mootoriga, sest siis saad aru ka kas võtab ventika järgi. See on tal ju magnet siduriga. kui vale anduri juhtmetega proovid, siis ei tee midagi kurja.
Venti peaks lülituma 100 karaadi juures järele, ja teostab seda termo lüliti. Tihtipeale lüliti enda viga. Asub seal mootori eesotsas esimese silindri sisselaske kollektori juures. Täpselt ei mäleta ehitust enam, aga peaks olema see koht , kust tuleb plokikaanest jahutusvedelik alumiinium detailiga välja ja edasi ette radiaatorisse.Kaks juhet läheb selle termo lüliti peale. NB seal on sarnase välimusega veel mõni selline andur... võta pistik maha ja pane sinna mõni juhtmest tehtud sild sisse. vaata seda ikka töötava mootoriga, sest siis saad aru ka kas võtab ventika järgi. See on tal ju magnet siduriga. kui vale anduri juhtmetega proovid, siis ei tee midagi kurja.