02-07-2009, 11:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2009, 11:29 AM ja muutjaks oli Atman67.)
Tere!
Teema siis selles et mul W124 (230CE), ja mootoriks M102, mis sõitnud enamvähem 225 000 km. See on vana tüüpi mootor, rida 4. Mootor kipub nüüd suvel soojade ilmadega just TÜHIKÄIGUL kergelt sinakat tossu ajama hakata. See on nii et kui käima panen, viskab käivituse hetkel kerge tossuvine sumpsist välja, siis töötab mingi 5 minutit puhtalt ja siis hakkab jälle sinakat tossu ajama kui tühikäigul pikalt käiata. Sõidu ajal tossu ei aja. Talvel sellist asja ei olnud. Eelmise õlivahetuse ajal panin sisse täis-sünteetilise õli Mobil 5W40, kuigi tegelikult vana manual räägib et ette on nähtud hoopis poolsünteetiline õli, mis on teatavasti paksem.
Ma ise oletan et äkki on see 5W40 õli liiga vedel ja sooja ilmaga on veel eriti, seega tühikäigul ajab kolvirõnga vahelt läbi näiteks, ja satub õige väikeses koguses ka silindri põlemiskambrisse, samas aga kui kõrgema pöördega töötab, siis võibolla ei satu. Aga küünlad ja õhufilter on just kuu-kaks tagasi vahetatud, seega uued niiet nendes pole asi.
Teiseks, ma oletan et äkki on sissepritsesüsteemi (KE-Jetronic) elektritoide kuidagi paigast ära.... Puudub esialgu ettekujutus mida konkreetselt see elektritoide pritsungi puhul reguleerib.
Seega 2 varianti.
On ehk kellegil siin otsesemat kogemust sellise asjaga?
Teema siis selles et mul W124 (230CE), ja mootoriks M102, mis sõitnud enamvähem 225 000 km. See on vana tüüpi mootor, rida 4. Mootor kipub nüüd suvel soojade ilmadega just TÜHIKÄIGUL kergelt sinakat tossu ajama hakata. See on nii et kui käima panen, viskab käivituse hetkel kerge tossuvine sumpsist välja, siis töötab mingi 5 minutit puhtalt ja siis hakkab jälle sinakat tossu ajama kui tühikäigul pikalt käiata. Sõidu ajal tossu ei aja. Talvel sellist asja ei olnud. Eelmise õlivahetuse ajal panin sisse täis-sünteetilise õli Mobil 5W40, kuigi tegelikult vana manual räägib et ette on nähtud hoopis poolsünteetiline õli, mis on teatavasti paksem.
Ma ise oletan et äkki on see 5W40 õli liiga vedel ja sooja ilmaga on veel eriti, seega tühikäigul ajab kolvirõnga vahelt läbi näiteks, ja satub õige väikeses koguses ka silindri põlemiskambrisse, samas aga kui kõrgema pöördega töötab, siis võibolla ei satu. Aga küünlad ja õhufilter on just kuu-kaks tagasi vahetatud, seega uued niiet nendes pole asi.
Teiseks, ma oletan et äkki on sissepritsesüsteemi (KE-Jetronic) elektritoide kuidagi paigast ära.... Puudub esialgu ettekujutus mida konkreetselt see elektritoide pritsungi puhul reguleerib.
Seega 2 varianti.
On ehk kellegil siin otsesemat kogemust sellise asjaga?