26-06-2009, 10:50 AM
Mercedesel on tõesti lauasahtlis veel paar huvitavat käigukasti varjanti. Ühe sellise on saanud omale ka A-klass. Kui me räägime W168 kerest siis neile paigaldati 3 erinevat tyypi kasti. 1)manuaalkast 2) automaatkast 3) automaatsidur-manuaalkast
See kolomas on selline huvitav isend, et käiku peab küll ise vahetama, kuid siduri pedaal temal puudub. Ainult gaas ja pidur on. Käigukandi asendit jälgivad piinliku-täpsusega igast küljest asendiandurid ja sidurit vajutab elektrohüdrauliline aju. Sõita lihtne: tõmbad käigu sisse ja annad gaasi ja nii kui tõmbat järgmise käigu on juba sidur lahutunud ja uus käik sees.
On tehtud ka nn. robotiseeritud kasti. Seda kutsutakse SSG kastiks ja kasuataud on seda C 203, E211, ja Sprinter 903,904,jne peal.
Seal nüüd vahetab elektroonika manuaalkastil ise käiku ja vajutab sidurit. Üldiselt soovitan sellest ja eelmisest varjandist natukene kaarega mööda käia :-D
See kolomas on selline huvitav isend, et käiku peab küll ise vahetama, kuid siduri pedaal temal puudub. Ainult gaas ja pidur on. Käigukandi asendit jälgivad piinliku-täpsusega igast küljest asendiandurid ja sidurit vajutab elektrohüdrauliline aju. Sõita lihtne: tõmbad käigu sisse ja annad gaasi ja nii kui tõmbat järgmise käigu on juba sidur lahutunud ja uus käik sees.
On tehtud ka nn. robotiseeritud kasti. Seda kutsutakse SSG kastiks ja kasuataud on seda C 203, E211, ja Sprinter 903,904,jne peal.
Seal nüüd vahetab elektroonika manuaalkastil ise käiku ja vajutab sidurit. Üldiselt soovitan sellest ja eelmisest varjandist natukene kaarega mööda käia :-D