23-06-2009, 09:29 AM
Kütusekulu teema on igihaljas.
Lihtsalt minu jaoks on suhteliselt savi, kas auto kulutab maanteel 5,2 või 6 liitrit sajale. Üks lollis kohas tehtud möödasõit viib selle saavutatud säästu kohe minema ja haukab veel lisagi. Või oma hilinenud väljasõitu tagasitegemine linnaliikluses nõelumisega.
Aga kui ma eaksin valima A või E-mudeli vahel Tallinnast Riiga sõiduks, siis ma ei kujuta ette, mis paneks mind valima aabitsamudeli kasuks. Igatahes mitte pisike kütuse kokkuhoid
Aga linnas võiks pisimersut pruukida küll, miks mitte Või külavahel viiekildiseid otsi nühkides.
Küsin teemaalgatajalt, kui palju tema paagitäiega sõita saab? Palju tuleb keskmiseks kuluks? Nii kümne paagitäie pealt peaks saama üsna hea ja tõese numbri. Mis enamasti (aga mitte alati) on suurem, kui tehaseandmetes
Reaalelu kulutus maanteel kipub olema kahtlaselt sarnane tänapäeval, olgu tegemist punnitatud väikeautoga või mõistlikus suuruses autoga. Iseasi, kas igaühel seda mõistlikus suuruses autot üksindasõitmiseks vaja on.
Aga teema esimese posti juurde tagasi.
Loodetavasti tulevad need puuduvad osad ikka välja.
Kurb on muidugi kuulda, et värske nunnuomanik kohe sattus aabitsamersu peamise probleemi otsa - varuosi saab vaid poeletilt. Romulates neid eriti ei ole. Aga Euroopas juba on - nii mõnigi kord on sealtkaudu odavam saanud, kui Silberi letilt... Mõned firmadki pakuvad teenusena sobiva tüki kohaletoomist. Tõsi, see ei kehti kuluvosadele... Kuigi, ka hammasrihma olevat MASU tingimustes juba romulast ostetud OOOO-le
Ma arvan, et seda küünalde vahetust võib küll ise teha, kui on tahtmist pusida, kuid mina jätaks selle Imre või Silberi teha - ma pole ise küll seda A-l teha üritanud, kuid millegipärast ei usu, et suvaline küünlavõti selleks tööks sobib. Aga võib-olla sobib ka - eks targemad kommenteerivad.
Kliima puhul ei aita muu, kui minna külmaspetside juurde. Nood mõõdavad rõhud ja teevad vajadusel diagnostikat (rõhutest, vaakumtest-kuivatus) ja panevad uue ainegi sisse. Sellel mudelil peaks juba uus ja "roheline" aine olema, seda saab igast külmapoest. Vanarauaomanikud on kehvemas seisus - süsteemi ette nähtud ainet enam kasutada ei tohi ja uuem aine kipub kole kähku aastaid töötanud süsteemist jalga laskma...
Lihtsalt minu jaoks on suhteliselt savi, kas auto kulutab maanteel 5,2 või 6 liitrit sajale. Üks lollis kohas tehtud möödasõit viib selle saavutatud säästu kohe minema ja haukab veel lisagi. Või oma hilinenud väljasõitu tagasitegemine linnaliikluses nõelumisega.
Aga kui ma eaksin valima A või E-mudeli vahel Tallinnast Riiga sõiduks, siis ma ei kujuta ette, mis paneks mind valima aabitsamudeli kasuks. Igatahes mitte pisike kütuse kokkuhoid
Aga linnas võiks pisimersut pruukida küll, miks mitte Või külavahel viiekildiseid otsi nühkides.
Küsin teemaalgatajalt, kui palju tema paagitäiega sõita saab? Palju tuleb keskmiseks kuluks? Nii kümne paagitäie pealt peaks saama üsna hea ja tõese numbri. Mis enamasti (aga mitte alati) on suurem, kui tehaseandmetes
Reaalelu kulutus maanteel kipub olema kahtlaselt sarnane tänapäeval, olgu tegemist punnitatud väikeautoga või mõistlikus suuruses autoga. Iseasi, kas igaühel seda mõistlikus suuruses autot üksindasõitmiseks vaja on.
Aga teema esimese posti juurde tagasi.
Loodetavasti tulevad need puuduvad osad ikka välja.
Kurb on muidugi kuulda, et värske nunnuomanik kohe sattus aabitsamersu peamise probleemi otsa - varuosi saab vaid poeletilt. Romulates neid eriti ei ole. Aga Euroopas juba on - nii mõnigi kord on sealtkaudu odavam saanud, kui Silberi letilt... Mõned firmadki pakuvad teenusena sobiva tüki kohaletoomist. Tõsi, see ei kehti kuluvosadele... Kuigi, ka hammasrihma olevat MASU tingimustes juba romulast ostetud OOOO-le
Ma arvan, et seda küünalde vahetust võib küll ise teha, kui on tahtmist pusida, kuid mina jätaks selle Imre või Silberi teha - ma pole ise küll seda A-l teha üritanud, kuid millegipärast ei usu, et suvaline küünlavõti selleks tööks sobib. Aga võib-olla sobib ka - eks targemad kommenteerivad.
Kliima puhul ei aita muu, kui minna külmaspetside juurde. Nood mõõdavad rõhud ja teevad vajadusel diagnostikat (rõhutest, vaakumtest-kuivatus) ja panevad uue ainegi sisse. Sellel mudelil peaks juba uus ja "roheline" aine olema, seda saab igast külmapoest. Vanarauaomanikud on kehvemas seisus - süsteemi ette nähtud ainet enam kasutada ei tohi ja uuem aine kipub kole kähku aastaid töötanud süsteemist jalga laskma...