05-05-2006, 01:42 PM
P peal ikka...D peal..irww..mootori õlivarrast vaata ka siis kui pöödred piirajas on, eks?! Seal on kaks kriipsu vardal, ehk MIN ja MAX, ATF paisub jõhkralt, seeläbi ta oma tööd teebki kastis, ehk vastavalt külma mootoriga alumise kriipsuni ja sooja mootoriga ülemiseni,kogu teooria...
Mis puudutab seda D siis see sama lollus nagu soojalt vaadata mootoriõlitaset, küll nied olnud et õli on otsas, pane aga sisse ja siis külma mootoriga on üle MAX, käigukastiga sama teema....D asendis on kogu õli laili, P asendis on ka karteris, aga vastavalt paisumisele sõltub jõhkralt temperatuurist, seetõttu kaks kriipsu seal.
Mis puudutab seda D siis see sama lollus nagu soojalt vaadata mootoriõlitaset, küll nied olnud et õli on otsas, pane aga sisse ja siis külma mootoriga on üle MAX, käigukastiga sama teema....D asendis on kogu õli laili, P asendis on ka karteris, aga vastavalt paisumisele sõltub jõhkralt temperatuurist, seetõttu kaks kriipsu seal.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”