09-06-2009, 08:31 PM
Enamasti koolevad hammasvööd - hambad maha kinnises asendis. Parandada saab ja pole ka kallis - keevitatakse kulunud kohale peale ja lõigatakse uued hambad. Või pannakse uus tõstuk - sõltuvalt rahakoti paksusest. Harvem koolevad mootorid ja üliharva liugurid.
Korralik kasutatud tõstuk on defitsiitne kaup. Uus maksab tuhandeid...
124 veermik on vast üks töökindlamaid ja odavamaid remontida. Kallid on tagasilla suured puksid ja keerukas on šarniirivahetus - soovitavalt korraliku pressiga-tõmmitsaga.
Üldiselt on nelja kuluvosad mõistliku hinnaga ka palgasaajale. Ehisdetailide hind võib mõnikord aga kukalt sügama võtta. Rääkimata mõnest spetsiifilisest elektritükist. Aga samasugused mured kummitavad kõiki võrreldavat mugavust pakkuvaid masinaid.
Kui remondikulud on olulisemad, kui kasutusmugavus ja auto pakutav "miski", tasub kiigata Astra või Corolla poole. Ilmselt saab rohkem kilomeetreid krooni kohta kätte...
Korralik kasutatud tõstuk on defitsiitne kaup. Uus maksab tuhandeid...
124 veermik on vast üks töökindlamaid ja odavamaid remontida. Kallid on tagasilla suured puksid ja keerukas on šarniirivahetus - soovitavalt korraliku pressiga-tõmmitsaga.
Üldiselt on nelja kuluvosad mõistliku hinnaga ka palgasaajale. Ehisdetailide hind võib mõnikord aga kukalt sügama võtta. Rääkimata mõnest spetsiifilisest elektritükist. Aga samasugused mured kummitavad kõiki võrreldavat mugavust pakkuvaid masinaid.
Kui remondikulud on olulisemad, kui kasutusmugavus ja auto pakutav "miski", tasub kiigata Astra või Corolla poole. Ilmselt saab rohkem kilomeetreid krooni kohta kätte...