08-06-2009, 06:33 PM
v6sa Kirjutas:Pommikindel see pole, aga puudub veaaldis elektriosa ning õlitase on vardaga kontrollitav.
Nii vanal autol ei pruugi enam all olla tehasest paigaldatud kast, vaid osavate näppude poolt sinna kombineeritud sobiv kast.
Kas see viiekäiguline mitte tellitav polnud? Soome foorumis esitati selline väide, kuid seda ei põhjendatud. Oleks loogiline, kui neid 4- ja 5-käigulisi kord juba sedamoodi segamini esineb.
Ärge üldse vaevake pead sellega... ma olen üritanud loogikat leida nii osturiigi kui ka lisavarustuse jne järgi, mingit seaduspära pole siiani tuvastanud. Näiteks see esimeses kuulutuses almost full-package pill on täitsa tavalise neljasega, vahel näed müügis jälle mõni väntakendega sinise kaltsuga sedaan on kenasti 5k atm.
Viimase suurem viga on ka tagurpidi käigu jamad, nimelt poob kinni hirmsat moodi ja alles julmalt gaasi lisades rebib mootori jõuga veo taha, ent niipea kui pedaal vabastada võib istmega selili käia. See on ekstreemjuhtudel kui asi viimase piirini ikka väga käest on lastud. Olen ühe autoga nii perset saanud, müüja ajas kõik pikalt seismise ning kinnikiiluvate pidurite kaela... jajah... sain siis jälle targemaks.
Mul endal on näiteks 3,2 US versioon, kast vana hea 4-ne ja mis peamine - alaliselt toimuv start 1.käiguga. Tõsi, mulle see aina enam meeldib ning ühtlasi paistab et ka mootor on sellepärast ökonoomsem, just linnas. Tõmmet on kuhjaga, kuigi jah 5-ne reageerib jalalaba nõksutamisele otsesemalt - plakst käik alla ning seierid selili, särtsu on rohkem.