04-05-2006, 02:01 PM
no ma ka siis veel targutaks väheke kaasa. Omades hetkel igapäevasõitudeks R6 81 kW fööni manuaalkastiga, mille peale ütleks, et olen ülimalt rahul ning ei kavatse mõnda aega välja vahetada. Astub edasi täitsa normilt ning küttekulu on meeldivalt madal, näiteks maanteel täislastis (4 nägu + pagass asju täis) sõites ühtlaselt kiirusega 115 km/h hoiab mootor pöördeid 2500 peal, küttekulu tuleb 6-6,5 sajale. Linnas saab suviste ilmadega 7,5-8 ga ilma paarutamiseta hakkama. Fantastiline minu arvates, ikkagi 3,0 mootor ju. Ok, see nagu rohkem ökoteema.
Kui nüüd ikkagi pauerit taga ajada siis oleks vaja vääga korraliku mootoriga 108 kW td sedaani. üks selline masin on elus omatud ning parimat mersudiisli (124 pean silmas) sõidufiilingut pole ma enam hiljem saanud. Hea pikakäiguline kast tagab mõnusa kiirenduse ning ASD ja laia rehvi abiga rakendatub jõud kenast maa külge, seda siis linnatänavail. Lahtisel pinnasel saab näiteks päris mõnusalt driftida sellise pilliga, kuna moment on mõnus, kusjuures ASD on siiski suureks abiks :bigsmile: Aga... kui mootor ikka liialt palju tuld saanud siis tõesti see 108kW pole enam mingi näitaja ning kobe vabalthingav võib olla samavääriline või paremgi, nagu Andres65 juba mainis.
Üldiselt kui automaatkastiga masin ainult huvitab siis oleks vaja sinna otsa ikka kas 100kW 3-st tavadislat või turbiinikat, et dislast ka mingitki sõidurõõmu saada. Minule sobib näiteks väga hästi olemasolev kepikastikas vana R6 ökomootoriga liiklemiseks.
Kui nüüd ikkagi pauerit taga ajada siis oleks vaja vääga korraliku mootoriga 108 kW td sedaani. üks selline masin on elus omatud ning parimat mersudiisli (124 pean silmas) sõidufiilingut pole ma enam hiljem saanud. Hea pikakäiguline kast tagab mõnusa kiirenduse ning ASD ja laia rehvi abiga rakendatub jõud kenast maa külge, seda siis linnatänavail. Lahtisel pinnasel saab näiteks päris mõnusalt driftida sellise pilliga, kuna moment on mõnus, kusjuures ASD on siiski suureks abiks :bigsmile: Aga... kui mootor ikka liialt palju tuld saanud siis tõesti see 108kW pole enam mingi näitaja ning kobe vabalthingav võib olla samavääriline või paremgi, nagu Andres65 juba mainis.
Üldiselt kui automaatkastiga masin ainult huvitab siis oleks vaja sinna otsa ikka kas 100kW 3-st tavadislat või turbiinikat, et dislast ka mingitki sõidurõõmu saada. Minule sobib näiteks väga hästi olemasolev kepikastikas vana R6 ökomootoriga liiklemiseks.
setud sõitsid seciga