02-06-2009, 10:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2009, 10:38 PM ja muutjaks oli voodoo.)
Noh iseasi kas sa nyyd uue w220 poest saad, aga jah...
Omaette sellele mõelda, et palju see pappi neelama hakkab, on küllaltki lambine tegevus, sest võid sõita aasta nii, et vahetad aint pukse. Samas võid hakata järjest igasuguseid asju seal vahetama, lihtsalt sellised ootamatud paugud s-klassi puhul on mitmekordselt valusamad, kui nt. c-klassil.
Ma ostsin endale c-klassi, algul pold midagi aga nüüd on nagu järjest asju kuhjunud, mis vajavad vahetamist - kui kõik korraga nüüd teha (ja ka iluvead korda), siis summa ei tule väike, vahet ei ole kui kopsakat raha ma ka ei teeni(ks). S-klassi puhul samad mured + veel diisli ongelmad otsa, ilmselt mõtleks juba kasko-paugu peale.
Aga ilmselt nii hull ka asi ei ole, et amortide vahetamine sul 50% auto ostuhinnast moodustab jne...
Lihtsalt väga rikas, ja üsnagi loll peab olema, et igat peetis ja kulunud asja Silberis uue a-osa vastu vahetada. Uuemal s-klassil on veel ehk see mõte säilinud...ja see ei pruugi ka alati mõttekas olla.
Omaette sellele mõelda, et palju see pappi neelama hakkab, on küllaltki lambine tegevus, sest võid sõita aasta nii, et vahetad aint pukse. Samas võid hakata järjest igasuguseid asju seal vahetama, lihtsalt sellised ootamatud paugud s-klassi puhul on mitmekordselt valusamad, kui nt. c-klassil.
Ma ostsin endale c-klassi, algul pold midagi aga nüüd on nagu järjest asju kuhjunud, mis vajavad vahetamist - kui kõik korraga nüüd teha (ja ka iluvead korda), siis summa ei tule väike, vahet ei ole kui kopsakat raha ma ka ei teeni(ks). S-klassi puhul samad mured + veel diisli ongelmad otsa, ilmselt mõtleks juba kasko-paugu peale.
Aga ilmselt nii hull ka asi ei ole, et amortide vahetamine sul 50% auto ostuhinnast moodustab jne...
Lihtsalt väga rikas, ja üsnagi loll peab olema, et igat peetis ja kulunud asja Silberis uue a-osa vastu vahetada. Uuemal s-klassil on veel ehk see mõte säilinud...ja see ei pruugi ka alati mõttekas olla.