31-05-2009, 12:43 PM
MB mootorid on "pommikindlad". Igat asja on võimalik väga lihtsalt lõhkuda, kui see on eesmärk.
Kolleeg Rootsist näiteks sõidab 450SLC`ga, millel on siis peale tõstetud 560 mootor+kast, lisatud on kompressor. Peaaegu 0.8 bar ülerõhuga on saavutatud tagasihoidlik 581hp / 831nm ja seda 4680rpm`i juures, tagarattast.
Way to go! Saaks ma kusagilt SEC`i kere, siis saaks sarnase asja teha, seda siiski turboga. 650hp / 1000Nm`i rattast poleks mingi näitaja.
Hetkel pean siiski leppima projekti algega 420 + M112 ülelaadija, rõhku tuleb ka kusagil 0.6-0.8 bar`i kõigest.
Kolleeg Rootsist näiteks sõidab 450SLC`ga, millel on siis peale tõstetud 560 mootor+kast, lisatud on kompressor. Peaaegu 0.8 bar ülerõhuga on saavutatud tagasihoidlik 581hp / 831nm ja seda 4680rpm`i juures, tagarattast.
Way to go! Saaks ma kusagilt SEC`i kere, siis saaks sarnase asja teha, seda siiski turboga. 650hp / 1000Nm`i rattast poleks mingi näitaja.
Hetkel pean siiski leppima projekti algega 420 + M112 ülelaadija, rõhku tuleb ka kusagil 0.6-0.8 bar`i kõigest.