28-05-2009, 08:47 AM
Kasuta otsingut!!! Ma olen nivoosüsteemist kaks korda kirjutanud, kolmandat ei viitsi!
Ole hea mees ja areta sinna midagi - saamegi teada, mis sinna sobib. Senised mehed on jutupaunikuteks jäänudki... Või vaikselt nivoo tagasi pannud
Mina väidan, et amordid on igavesed. Õigemini igavesed on amortisaatori silindriosad. Liigend kahjuks igavene pole ja varuosana seda ka ei pakuta. Väsivad rõhuakud, nagu juba mainiti. 1300 neid ilmselt ei saa, kuid 1500 juba küll.R
Roostetab ka torustik. Huvitaval kombel näikse survetoru paremini korrosiooni taluvat, kui tagasivool. MIna olen kolmel autol seda pidanud lappima. Selleks sobib hästi tavaline 10bar survevoolik.
Kui saba on vastu maad, siis on ilmselt süsteem õlist tühi ja vedrud surnud või pooleks. Vedrud peavad kandma tühja auto raskuse ja nivoo lisab sellele koorma jagu.
Neli ilma nivoota - miks siis juba Fordi või Opelit ei võtnud? Need oleks ju odavamalt saanud.
Ole hea mees ja areta sinna midagi - saamegi teada, mis sinna sobib. Senised mehed on jutupaunikuteks jäänudki... Või vaikselt nivoo tagasi pannud
Mina väidan, et amordid on igavesed. Õigemini igavesed on amortisaatori silindriosad. Liigend kahjuks igavene pole ja varuosana seda ka ei pakuta. Väsivad rõhuakud, nagu juba mainiti. 1300 neid ilmselt ei saa, kuid 1500 juba küll.R
Roostetab ka torustik. Huvitaval kombel näikse survetoru paremini korrosiooni taluvat, kui tagasivool. MIna olen kolmel autol seda pidanud lappima. Selleks sobib hästi tavaline 10bar survevoolik.
Kui saba on vastu maad, siis on ilmselt süsteem õlist tühi ja vedrud surnud või pooleks. Vedrud peavad kandma tühja auto raskuse ja nivoo lisab sellele koorma jagu.
Neli ilma nivoota - miks siis juba Fordi või Opelit ei võtnud? Need oleks ju odavamalt saanud.