02-05-2006, 04:29 PM
Need mootorid, mis 124 seest leida võis, OM603.xxx mingid. 83 ja 105 kilovatised vist.
On tekkinud mõned küsimused, millele loodan vastuseid meie austatud rohkearvuliselt diisliseltskonnalt
Jättes kõrvale need paueri-numbrid:
Kas peaks üht teisele eelistama?
Kas fööniga variant on kapriissem? Vaja mingit eraldi nüanssi tähele panna igapäevase tarvitamise juures? See pikalt-sõidult-tulles-seismajätmise trikk näiteks? Või veel midagi sarnast?
Kas fööniga variant on kulukam hooldada (mingid superkirved filtrid vms)?
Kas fööniga variandil on läbisõidu ressurssi vähem?
Kas fööniga variandil on kõvasti tunda see lag'i jeble ('auk' tühikäigu ja lubatud väände-võimsuse numbrite vahel)?
Kas keegi vabalthingava omanikest on sagedasti tundnud, et 'fakk, on ikka uimik mul, järgmiseks võtan kindlasti tolle kangema'?
Tänud ette!
On tekkinud mõned küsimused, millele loodan vastuseid meie austatud rohkearvuliselt diisliseltskonnalt
Jättes kõrvale need paueri-numbrid:
Kas peaks üht teisele eelistama?
Kas fööniga variant on kapriissem? Vaja mingit eraldi nüanssi tähele panna igapäevase tarvitamise juures? See pikalt-sõidult-tulles-seismajätmise trikk näiteks? Või veel midagi sarnast?
Kas fööniga variant on kulukam hooldada (mingid superkirved filtrid vms)?
Kas fööniga variandil on läbisõidu ressurssi vähem?
Kas fööniga variandil on kõvasti tunda see lag'i jeble ('auk' tühikäigu ja lubatud väände-võimsuse numbrite vahel)?
Kas keegi vabalthingava omanikest on sagedasti tundnud, et 'fakk, on ikka uimik mul, järgmiseks võtan kindlasti tolle kangema'?
Tänud ette!