29-04-2009, 12:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2009, 12:40 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Sõltuvalt sellest, kui palju läheb vahetusse. Töörahaks alla 5 kilo pole mõtet arvestada.
Kui panna uus kolvigrupp, vänt lihvida, teha plokikaas, vahetada ketid ja õlipump ning kõik tihendid, siis vist 5 kiloga kõiki pudinaid ei saagi.
Aga mis seal teha vaja on? Kui lihtsalt ei käi hästi, siis ei tasu kohe kapremonti tegema tormata. Surved ütlevad, kui hõre on kolvigrupp ja klapid. Õlisurve räägib saaledest-vändast ja õlipumba tervisest.
Pealegi, 10 kiloeegu eest peaks saama juba eelminit mootori euroopastki...
Kui panna uus kolvigrupp, vänt lihvida, teha plokikaas, vahetada ketid ja õlipump ning kõik tihendid, siis vist 5 kiloga kõiki pudinaid ei saagi.
Aga mis seal teha vaja on? Kui lihtsalt ei käi hästi, siis ei tasu kohe kapremonti tegema tormata. Surved ütlevad, kui hõre on kolvigrupp ja klapid. Õlisurve räägib saaledest-vändast ja õlipumba tervisest.
Pealegi, 10 kiloeegu eest peaks saama juba eelminit mootori euroopastki...