28-04-2009, 08:38 PM
Niisiis, pakun, et teema läks suht õigesse kohta. Et tekkis selline väike mure, et kütte kulu on suur (Nagu ma usun, et paljudel), aga ma arvan, et seda on võimalik mingi raha eest saada ka mõistuse piiridele näiteks 7-10 liitrit sajale. Nii asume teema kallale.
Kui võtta näiteks selline mootor nagu 4 silindrine 2,3 liitrine m102, k-jetronic, 100kw aasta 1986. Kui palju võib kujuneda sellise mootori kapitaalne remont , odavamast kallimani.
Et kui odava all mõelda ainult seal klapide lihvimine ( Vajadusel kui lasevad läbi) Loomulikult tihendid , rõngad nii samuti ka kollektorid.
Ja siis kallimalt, et lasta lihvida, freesida, puurida kolvid vajadusel , tihendid jne.
Et äkki keegi oskab enam vähem öelda neid summasi. Mis kui kalliks võib kujuneda. Ja kas selline asi aitab kütte kulu normaal tingimusteni viia kui lasta freesida plokki. Ja mis detailid võivad veel viia kütte kulu kõrgeks. V.a. lamndad ja elektroonika vead.
Loodan , et saate murest aru.
Aitähh.
Kui võtta näiteks selline mootor nagu 4 silindrine 2,3 liitrine m102, k-jetronic, 100kw aasta 1986. Kui palju võib kujuneda sellise mootori kapitaalne remont , odavamast kallimani.
Et kui odava all mõelda ainult seal klapide lihvimine ( Vajadusel kui lasevad läbi) Loomulikult tihendid , rõngad nii samuti ka kollektorid.
Ja siis kallimalt, et lasta lihvida, freesida, puurida kolvid vajadusel , tihendid jne.
Et äkki keegi oskab enam vähem öelda neid summasi. Mis kui kalliks võib kujuneda. Ja kas selline asi aitab kütte kulu normaal tingimusteni viia kui lasta freesida plokki. Ja mis detailid võivad veel viia kütte kulu kõrgeks. V.a. lamndad ja elektroonika vead.
Loodan , et saate murest aru.
Aitähh.