27-04-2009, 06:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2009, 06:34 PM ja muutjaks oli taaviw126.)
Normaalne. Mul endal võib ka ühel pillil siis sama jama olla. Olen siin igasuguseid asju kahtlustanud
Aga muide Lambda andur mõõdab heitgaasidest hapniku sisaldust ja reguleerib vastavalt kütuse annust õhuhulga kohta. St kui on palju hapniku heitgaasides, siis tuleb kütust lisada(segu rikkamaks teha), ja vastupidi. Katalüsaator on selleks, et masin vastaks euroopa rangetele heitgaasi normidele. Katalüsaatoris pidavat olema mingid lämmastiku(vms) ioonid mis otsivad endale kaaslasi(CO).
Muide Katil on töötemperatuur mille juures ta paremini töötab ja vananedes see temperatuuri vajadus kasvab. Nii, et kui kellelgi kat ja ülevaatuselt ei tahata CO-ga läbi lasta, siis ajage Kat ikka korralikult gaasitades kuumaks. Ise olen ühe Ford Galaxyga imet teinud niimoodi. Sõitsin pikalt esimese käiguga gaas põhjas ja siis kohe ruttu andur perse ja oligi näit käes. Palju raha sai kokku hoitud
Aga muide Lambda andur mõõdab heitgaasidest hapniku sisaldust ja reguleerib vastavalt kütuse annust õhuhulga kohta. St kui on palju hapniku heitgaasides, siis tuleb kütust lisada(segu rikkamaks teha), ja vastupidi. Katalüsaator on selleks, et masin vastaks euroopa rangetele heitgaasi normidele. Katalüsaatoris pidavat olema mingid lämmastiku(vms) ioonid mis otsivad endale kaaslasi(CO).
Muide Katil on töötemperatuur mille juures ta paremini töötab ja vananedes see temperatuuri vajadus kasvab. Nii, et kui kellelgi kat ja ülevaatuselt ei tahata CO-ga läbi lasta, siis ajage Kat ikka korralikult gaasitades kuumaks. Ise olen ühe Ford Galaxyga imet teinud niimoodi. Sõitsin pikalt esimese käiguga gaas põhjas ja siis kohe ruttu andur perse ja oligi näit käes. Palju raha sai kokku hoitud
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.