23-04-2009, 10:00 PM
Kuna suht palju küsitakse mu käest siis teen "puust ja punaseks"
1. võtad metallist võtme seest välja
2. vajutad sellega väikse nupu metallist võtme pesas alla
3. samal ajal tõmbad võtmel sisu välja
4. pataka pinge peaks olema vähemalt 3,0V kokku siis min. 6,0V (uue CR2025 pataka pinge on väheamlt 3,2V!)
Abistavad pildid ka juurde:
Lisaks veel juurde, et kui patakad saavad tühjaks saab metallist võtmega ukse avada ja smarkey'ga auto käivitada. Kui signa hakkab karjuma, siis süütega peaks vait jääma. Sama lugu on tagavaravõtmega mida pole ammu kasutatud, sest sellel on ilmselt raadio osa deaktiveeritud (kuna pole pikalt kasutatud). Auto käivitamisega "tutvustatakse" autole pult uuesti ja hakkab tööle (seda loomulikult kui patakad on täis).
1. võtad metallist võtme seest välja
2. vajutad sellega väikse nupu metallist võtme pesas alla
3. samal ajal tõmbad võtmel sisu välja
4. pataka pinge peaks olema vähemalt 3,0V kokku siis min. 6,0V (uue CR2025 pataka pinge on väheamlt 3,2V!)
Abistavad pildid ka juurde:
Lisaks veel juurde, et kui patakad saavad tühjaks saab metallist võtmega ukse avada ja smarkey'ga auto käivitada. Kui signa hakkab karjuma, siis süütega peaks vait jääma. Sama lugu on tagavaravõtmega mida pole ammu kasutatud, sest sellel on ilmselt raadio osa deaktiveeritud (kuna pole pikalt kasutatud). Auto käivitamisega "tutvustatakse" autole pult uuesti ja hakkab tööle (seda loomulikult kui patakad on täis).