17-04-2009, 08:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2009, 08:33 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Alles ta oli ju 99k, nyyd kevadega siis hind majanduskriisist hoolimata 20k tousnud hoopis. Ja toesti-nendesse tuuningmärgetesse tuleks äärmise ettevaatlikkusega suhtuda, 90% need vaid nö kleepsutuuning, hea kui (osaline) bodykitki on, eriti BMW-de puhul kus igal teisel 1.9 diislil ka 15eegune Kadaka turu M3 märk taha kleebitud et ikka väike yllatusmoment ka tekiks...voi siis mitte
Aga mis sellesse valgesse Jaapanist toodud S600 puutub siis myyjaks kasutaja Porkee ehk Joosep kes tegelebki kasutatud luksmasinate myygiga. Sai ka endale tema käest hiljuti suht haruldase Lorinser bodykitiga 97' CL600 voetud millel kyll 53.000km suurem ls aga alumised liistud kere värvi jne. Samas pidi jällegi see 2a vanem paremas korras olema. Arvestama peaks aga sellega et autod enamuses ysna pikalt seisnud, seega peab hakkama kohe alguses veidi kohendama-akut laadima/uue ostma, rehvid, värviparandused, mootori tihendid, olid, rihmad, vedelikud jne.
Kindlasti tasuks enne ostu panna ka aeg SilberiAuto täisdiagnosti 1530.- et hiljem suuremaid yllatusi vältida.
Aga mis sellesse valgesse Jaapanist toodud S600 puutub siis myyjaks kasutaja Porkee ehk Joosep kes tegelebki kasutatud luksmasinate myygiga. Sai ka endale tema käest hiljuti suht haruldase Lorinser bodykitiga 97' CL600 voetud millel kyll 53.000km suurem ls aga alumised liistud kere värvi jne. Samas pidi jällegi see 2a vanem paremas korras olema. Arvestama peaks aga sellega et autod enamuses ysna pikalt seisnud, seega peab hakkama kohe alguses veidi kohendama-akut laadima/uue ostma, rehvid, värviparandused, mootori tihendid, olid, rihmad, vedelikud jne.
Kindlasti tasuks enne ostu panna ka aeg SilberiAuto täisdiagnosti 1530.- et hiljem suuremaid yllatusi vältida.