16-04-2009, 12:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-04-2009, 12:07 AM ja muutjaks oli hents99.)
Vootele Kirjutas:Aga orgunnige siis umbes samast hinnaklassist Saab 9000 ja S-klassi Mercedes-Benz ja vaadake järele. Samas maitse üle ei vaielda, kellegil on lihtsal nö sitt maitse
Siit tuleb tegelikult tõde välja. Mõttetu on võrrelda. Loomulikult on 9000 parem kui w140, samade hindadega. Saab on lihtsalt niipalju väärtusetum siiani. Kui 9000 keskmine väärtus on ca 30k, siis w140 keskmine väärtus on ca 80k, mis on ka tingitud "põmmpeade" käest lastud masinatest, mida massiliselt odavmüügiks pakutakse.
Huvitav on ka see, et kui mingi teema tuleb MB vs muu mark, siis paar kindlat sõnavõtjat hakkavad kohe kisama. Võtke saab ja ülistage, elagu 9000 vms, uued on veel hullemad. Andke aga tuld, miskipärast siiski MB`st üle ei saa.
Kellel on kõik peres olnud autod nii head, et kõik hoidku omad suud kinni, mõnel jälle on kruusateedel kõik autod paremad kui MB jne....
.... Lahe! Ma ei tea, kui ma ise Fordi ülistaksin(mul ka need olnud omal ajal, mõni siiani), siis ma peaks tõsine idioot olema, kuigi omal ajal sai ka mõeldud, et nii ongi äge.
Kiidaks siiamaani mingit Fordi paadiankruks olnud 3.0 Essexi mootorit, mis kaste purustas jne.
Pole see Saab ka mingi kvaliteedietalon. Statistika üldjuhul ei eksi ja kui nüüd võrrelda samade aastate Saabe ja MB`sid, siis võiks võrrelda, kumba peetakse rohkem milliseid mudeleid on rohkem korras, millel on rohkem klubisid/kaasvõitlejaid.
Edit: Boamadu mainis Cadillac`i. Näiteks USA autod on ka mulle väga hingelähedased ja meeldivad väga, kuid pean tunnistama, et USA-raud ei ole mitte mingi nipiga kvaliteetsem või parem kui MB, või teine euroopa valge inimese auto BMW, lihtsalt võrdlusmoment puudub, esimene ei küündi sinnani, vist pole ka vajadust tarbijate näol.
Disain on äge, sõita on mugav, tehnika kestab, kuid sisuliselt pole see väga erinev nõukogude kiviaja tehnikast, kus ressursse raisatakse mühinal, kvaliteet on täiesti savi, teiste arvamus ei koti kedagi jne.