15-04-2009, 10:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-04-2009, 10:19 PM ja muutjaks oli Uku.)
Kuule sm Rauntz, oled sa korralikku Saab 9000 üldse omanud? Meil oli peres 1994 9000 Griffin 2.3HPT (meestega, kes väidavad, et ainult 3.0 V6 oli Griffini mootor, ma üldse ei viitsi rääkida - tehke oma kodutöö ära). Tegemist on nö tippmudeliga, mis oli orienteeritud luksusele. Olen nõus, et neid on raske võrrelda sõidumugavuselt ning varustuse poolest. Siiski ütleksin ma, et palju neid nö lagunemise jutte tuleb hooldamatusest. Meil oli kella peal 350000 km, auto oli tõesti hiirvaikne ning auto on Eesti tingimustes vastupidav. Saab 9000 on ka mugav (istmed on tõesti vapustavalt head, eriti Aerol), samas ka vajadusel ökonoomne. Põhiliselt sõitis sellega Emas Ström, kes sai keskmiseks 8.5-9 liitrit / 100 km, tallates rüüpab 10-12l /100 km. Pole paha 200 hj kohta. Tõmme on samas selline, et kohati astus 1995. aasta S6 4.2-le kandadele, sellega eriti jalgu ei jää. Turbo on ikkagi turbo. Ning Saab 9000 on vast viimane Saab, mida osta tasub (Opel Omega MV6 kone on vast ainuke tõrvatilk meepotis, st et pole Saabi oma). Nagu me, Saabipeded, ütleme : 9000 on hävitaja, 9-5 on reisilennuk Ning 9000 Aerost ma üldse ei räägiks