14-04-2009, 11:05 AM
Proovi uue mootoriga kõik juhtmed ja vidinad külge panna.
Juhtplokk, kommutaator, isegi mingid releed on erinevad - mida rohkem asju koos uue mootoriga külge paned, seda kergem on pärast mõistatamine, et mis nüüd puudu on või miks, mingi asi ei funksi.
Veerand päevaga vahetate mootori, ülejäänuga ühendate voolikuid, kaableid, trosse.
Gaasitross võib lühikeseks jääda, kuigi pole kindel, sest R4 ja R6 mootorite trossid olid suhtkoht ühepikad, 3.2 mootoril on drossel vähe kaugemal, mina pidin leiutama hakkama.
Gaasihoovastik määri kindlasti juba enne ära. Simmerid vaheta mõlemad kindluse huvides kohe ära, isegi kui ei leki. Profülaktika mõttes, et kuu-kahe pärast ei peaks seda tööd auto peal tegema.
Mina pidin veel roolivõimu pumbast tuleva survevooliku stutsi vahele treima. Originaalvoolik ei istund kohe külge, kas ta oli suurem või väiksem, kohe ei tule ette.
Juhtplokk, kommutaator, isegi mingid releed on erinevad - mida rohkem asju koos uue mootoriga külge paned, seda kergem on pärast mõistatamine, et mis nüüd puudu on või miks, mingi asi ei funksi.
Veerand päevaga vahetate mootori, ülejäänuga ühendate voolikuid, kaableid, trosse.
Gaasitross võib lühikeseks jääda, kuigi pole kindel, sest R4 ja R6 mootorite trossid olid suhtkoht ühepikad, 3.2 mootoril on drossel vähe kaugemal, mina pidin leiutama hakkama.
Gaasihoovastik määri kindlasti juba enne ära. Simmerid vaheta mõlemad kindluse huvides kohe ära, isegi kui ei leki. Profülaktika mõttes, et kuu-kahe pärast ei peaks seda tööd auto peal tegema.
Mina pidin veel roolivõimu pumbast tuleva survevooliku stutsi vahele treima. Originaalvoolik ei istund kohe külge, kas ta oli suurem või väiksem, kohe ei tule ette.