09-04-2009, 02:33 AM
ferdinand Kirjutas:Samas automaatsel kliimaseadmel on EC hoopis teiseks otstarbeks. Ehk oskab siiski keegi kommenteerida?loeks huviga sellest teisest otstarbest.
ferdinand Kirjutas:Külmaaine kontrollimise, kui kõige kallima töö peaks kõige viimaseks jätmano see on ju diagnosti hinna sees.
ferdinand Kirjutas:Ja enamasti on kliima lülitumine mingi temperatuurini blokeeritud, kas ka mb'l samamoodi? Mis temperatuurist alates ta tööle peaks hakkama?kliima töötab koguaeg, ac kompressor rakendub umbes +5 kraadist.
R129 Kirjutas:EC - economy. Kui tuli põleb on ökonoomsem, et kompressor ei lähe järgi.vanematel mb'del täitsa olemas, kas AC või lumehelves.
Ma ei tea kas mercedesel ka, aga osadel autodel on ka AC - air conditioning.
R129 Kirjutas:Kliimaaine kontrollimine võib sul tõesti kõige kallimaks minna - ja kohe eriti kalliks. Eriti hull on häda siis kui on kliimaautomaatik ja auto üritab kõigest väest tellitud temperatuuri salongi tekitada. Mida aga ei tule on külm õhk, sest pole vajalikku gaasi. Ja seetõttu jahvatabki pump/kompressor pidevalt täiskoormusel.kui rõhk madal ca4-5bar siis kompressor enam järgi ei lähe. kuna tegu oli pliidinuppudega, siis ainuke variant on sds'ga vaadata veakoodid üle.
R129 Kirjutas:Tempi andurid on tal ka muidugi - sise ja välisõhu oma. Kui ta nende infot ei tea siis on ka muidugi tiba jamavajalikke andureid ikka kõvasti rohkem kui 2.
