05-04-2009, 03:29 PM
R129 Kirjutas:No paistab et vigu on autol ikka omajagu - foorumi teel sa neid korda ei saa. Vaja on süsteemselt asju kontrollima hakata. Näiteks see kohapeal vibreerimine - minu 119 mootoril on tühikäigu jaoks pisikesed torud kust siis igale silindrile õhku lastakse. Kui seal kuskil on IMEväike pragu siis imeb ta kohe lisaõhku ja hakkabki asi puterdama. Sai kõik uued pandud ilusa raha eest ja ikka lonkas. Eks pihustid vajakisd seejärel samuti vahetust, sest BOSCH oli nendele vist 120 tuhat elueaks andnud. Ning muidugi siis juba ka KE pritsepeal - ka see kulub. Lõpuks ei aidaniud muud kui panin terve uue mootori
Nii, et esimese ja teise vea peärast külasta mõnda diagnostikut kes vanemaid pritseid jagab. Näiteks Jaanis rakveres, või ka Silberauto Järve (ja nõua Peetrit oma auto kallale) eks on ka veel teisi kohti.
3 ja 4 viga. Oled sa kindel et sul on õige ülekandega differ all? On sul originaal armatuuri kombiinstrument? Osa pille võtab kiiruse signaali minuteada kastist, teine jällegi sillast!
Käigukastis alusta sellest et vahetad õli koos filtriga ära. Kui paremaks ei lähe siis on edasi juba keerulisem - vaja reguleerida.
selle puterdamise ja värisemisega proovin esialgu ühe püti ära vahetada alt (kui kellegil on korralikku pakkuda siis kirjutage privasse) kus on niivõinaa sõelad lahti ja arvan et see seda asja võimendabki. on pakutud et jagaja rootor võib ka läbi olla, võib see nii olla?
üldiselt olekski väga hea kui saaks mingi teadja mehe jutule kes teab ja tunneb vanade perseedesde hingeelu ja esialgu saaks talt infi et mis tahab vahetamist ja parandamist. väga ogaraks ennast ka maksta ei tahaks selle (täpse)info eest niiet ma eeldan et silber jääb ära (kuigi pole nende hindadega kursis aga tundub ekspensiivne koht).
ostsin tegelt sutsu odavama variandi kui teised olid ja arvestasin juba ette et mingi 10 000.- läheb raudselt erinevate asjade kordategemiseks. aga ühekorraga natuke raske seda raha kokku saada niiet proovin tasa ja targu alustada kuskilt otsast, ehk hädavajalikumad asjad enne ja siis muu.
ma usun et minu oma võtab siis signaali sillast kui ta spidokas valetab. aga kas spidoka valetamisega valetab kilometraaži lugeja ka või see saab kuskilt teisest kohast signaali? mul on originaal armatuur aga originaal asd differ on kunagi vahetatud lsd vastu ümber ja see pidigi seda valetamist tegema. aga kas armatuuris siis tuleb neid asju regullima hakata või peab markeriga spidokale peale kirjutama umbkaudsed kiirused?
mis see käigukasti õlid filtrid + töötasu olla võiks?