05-04-2009, 11:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2009, 11:25 AM ja muutjaks oli R129.)
No paistab et vigu on autol ikka omajagu - foorumi teel sa neid korda ei saa. Vaja on süsteemselt asju kontrollima hakata. Näiteks see kohapeal vibreerimine - minu 119 mootoril on tühikäigu jaoks pisikesed torud kust siis igale silindrile õhku lastakse. Kui seal kuskil on IMEväike pragu siis imeb ta kohe lisaõhku ja hakkabki asi puterdama. Sai kõik uued pandud ilusa raha eest ja ikka lonkas. Eks pihustid vajakisd seejärel samuti vahetust, sest BOSCH oli nendele vist 120 tuhat elueaks andnud. Ning muidugi siis juba ka KE pritsepeal - ka see kulub. Lõpuks ei aidaniud muud kui panin terve uue mootori 
Nii, et esimese ja teise vea peärast külasta mõnda diagnostikut kes vanemaid pritseid jagab. Näiteks Jaanis rakveres, või ka Silberauto Järve (ja nõua Peetrit oma auto kallale) eks on ka veel teisi kohti.
3 ja 4 viga. Oled sa kindel et sul on õige ülekandega differ all? On sul originaal armatuuri kombiinstrument? Osa pille võtab kiiruse signaali minuteada kastist, teine jällegi sillast!
Käigukastis alusta sellest et vahetad õli koos filtriga ära. Kui paremaks ei lähe siis on edasi juba keerulisem - vaja reguleerida.

Nii, et esimese ja teise vea peärast külasta mõnda diagnostikut kes vanemaid pritseid jagab. Näiteks Jaanis rakveres, või ka Silberauto Järve (ja nõua Peetrit oma auto kallale) eks on ka veel teisi kohti.
3 ja 4 viga. Oled sa kindel et sul on õige ülekandega differ all? On sul originaal armatuuri kombiinstrument? Osa pille võtab kiiruse signaali minuteada kastist, teine jällegi sillast!
Käigukastis alusta sellest et vahetad õli koos filtriga ära. Kui paremaks ei lähe siis on edasi juba keerulisem - vaja reguleerida.