03-04-2009, 07:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2009, 07:09 PM ja muutjaks oli R129.)
Lihtsalt huvi pärast tahaks põhjendusi kuula.
Milleks inimesed ostavad kasutatuid ca 4-5 mm profiiliga rehve kui võiks osta uued 8 mm sügavusega (on vist 8 mm uuel rehvil?). 4 mm profiilil saab ära sõita 2 mm; 8 mm profiilist saab 6 mm - ehk HEAL juhul 3 korda rohkem. OK kui kasutatud rehvil on 5 mm ning sõita ikka päris siledaks siis on vahe veidi üle ca 2 korra.
Kuid mis olulisem: Võib eeldada, et vana, brändi toode mis nüüdseks on PLASTIKUKS muutunu, rehvi pidamine on viletsam võrreldes uue kuid mitte kõige kallima vaid pigem hinnaklassis odavama rehviga.
Vahe tuleb just VIHMASE ilmaga - kus vanal plastikul pidamine ma julgen öelda ca 1,5 korda viletsam külglibisemises. Eriti hull on siis kui satud maanteel või linnas vanale asfaldile kus pigi juba killustiku vahelt kõvasti väljas ning vaja ohtlik manööver teha. No tõesti liumägi minu arvates.
Võtsin suvalise foorumist pakkumise
Müüa 195/65/R15 Michelin Pilot Primacy mustrisügavus 5mm 1500.- eek/4tk
Kuri kahtlus muidugi ütleb et rehvimüüja suurendab tiba ikka profiili sügavust
ja kõige odavama mis ma eesti rehvimüüjatest leidsin
soodnerehv
MB klubi liige pidi ka veel mingi õrna sooduka saama, nii et eeldame et nakgkangi saab 3 kiloga kätte.
Kus on point foorumi kaaslased?
Edit hinnavahe ca 2 korda - aga mustri sügavus kulumisastmeni ka 2 korda suurem!!!!
Kusjuures tean kodanikke kes ostavad iga talv uued talvekad (ca 6 kilo) ning sõidab nendega ühe hooaja ning sügisel vahetult enne maaniat müüb ca 3 kiloga maha ning ostab uued 6 kiloga.
Milleks inimesed ostavad kasutatuid ca 4-5 mm profiiliga rehve kui võiks osta uued 8 mm sügavusega (on vist 8 mm uuel rehvil?). 4 mm profiilil saab ära sõita 2 mm; 8 mm profiilist saab 6 mm - ehk HEAL juhul 3 korda rohkem. OK kui kasutatud rehvil on 5 mm ning sõita ikka päris siledaks siis on vahe veidi üle ca 2 korra.
Kuid mis olulisem: Võib eeldada, et vana, brändi toode mis nüüdseks on PLASTIKUKS muutunu, rehvi pidamine on viletsam võrreldes uue kuid mitte kõige kallima vaid pigem hinnaklassis odavama rehviga.
Vahe tuleb just VIHMASE ilmaga - kus vanal plastikul pidamine ma julgen öelda ca 1,5 korda viletsam külglibisemises. Eriti hull on siis kui satud maanteel või linnas vanale asfaldile kus pigi juba killustiku vahelt kõvasti väljas ning vaja ohtlik manööver teha. No tõesti liumägi minu arvates.
Võtsin suvalise foorumist pakkumise
Müüa 195/65/R15 Michelin Pilot Primacy mustrisügavus 5mm 1500.- eek/4tk
Kuri kahtlus muidugi ütleb et rehvimüüja suurendab tiba ikka profiili sügavust
ja kõige odavama mis ma eesti rehvimüüjatest leidsin
soodnerehv
MB klubi liige pidi ka veel mingi õrna sooduka saama, nii et eeldame et nakgkangi saab 3 kiloga kätte.
Kus on point foorumi kaaslased?
Edit hinnavahe ca 2 korda - aga mustri sügavus kulumisastmeni ka 2 korda suurem!!!!
Kusjuures tean kodanikke kes ostavad iga talv uued talvekad (ca 6 kilo) ning sõidab nendega ühe hooaja ning sügisel vahetult enne maaniat müüb ca 3 kiloga maha ning ostab uued 6 kiloga.