29-03-2009, 03:34 PM
Vatupidiselt urra arvamusele on 126 minu arvates veermiku poolest üks tugevamaid autosid üldse.
Kui ostsin, sai vahetatud kõik all mis vaja- ca 25t koos töödega, k.a. 4xamort, 4xketas, 4xvedru , rooliotsad jne. Peale 35000.-km ja 18kuud pole probleeme old, 90% orig. osad.
Aga mind huvitas rohkem see, et kuidas keegi neid vigu likvideerinud?
Sest mind ajab ikka närvi küll kui sellisel autol mis asfaldil on vait kui öö, kruusateel midagi nagiseb? Ja mingite paberite vahele toppimine on vist siiski ajutine lahendus ja sedagi vaid kaltsupolstri puhul.
Kui ostsin, sai vahetatud kõik all mis vaja- ca 25t koos töödega, k.a. 4xamort, 4xketas, 4xvedru , rooliotsad jne. Peale 35000.-km ja 18kuud pole probleeme old, 90% orig. osad.
Aga mind huvitas rohkem see, et kuidas keegi neid vigu likvideerinud?
Sest mind ajab ikka närvi küll kui sellisel autol mis asfaldil on vait kui öö, kruusateel midagi nagiseb? Ja mingite paberite vahele toppimine on vist siiski ajutine lahendus ja sedagi vaid kaltsupolstri puhul.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735