27-03-2009, 11:36 AM
Saan aru,et generaatorid lõppevad alati ühe asja pärast ära(dioodiplokk).Tegemist on vesijahutusega generaatoriga ja sellel harjad puuduvad.
Vesijahutusega on generaator: Miks on generaatorit vaja teha vesijahutusega....Aga sellepärast, et need diiselmootorid ei anna enam väga palju sooja ja lisa sooja tehakse EL.küttekehaga. Küttekeha on väga suure voolu tarbivusega ja see omakorda hakkab kuumutama vooluandjat(generaatorit). Nüüd siis on juba kaks kuuma asja autol. Targad insenärid mõtlesid välja,et selle sooja mis genekast eraldub võiks ka jahutusvette suunata.
Probleem:Kõik on siiamaani OK kuni ütleb ülesse elektroonika mis juhib EL.küttekeha. See võib hakata ise kütma ja ei hoiata generaatorit ja ei kuula mis mootori juhtplokk talle ütleb.Generaator annab teada pidevalt enda koormusprotsendist ja seda peab arvestama mootor mis juhib küttekeha.Enamustel 210 cdi-del on see el kütte viga sees.Mõnel ei tööta ültse ja mõnel võib pidevalt tööd teha.
Arvan, et su generaatorit remonditi küll hästi, kuid pandi natukene kehvema võimsusega dioodi plokk ,mis ei kannata seda laksu välja pikapeale.Lase veel korra remontida ja ühenda see EL.küttekeha vooluvõrgust lahti. Asetseb ees paema amordikannu ja esi parema tule vahelisel alal. Vaakum reservuaari all.(jäme punane juhe).kui see lahti on ühendatud siis ei ole vahet märgata. Sooja saad ikka enamvähem normaalselt.
Vesijahutusega on generaator: Miks on generaatorit vaja teha vesijahutusega....Aga sellepärast, et need diiselmootorid ei anna enam väga palju sooja ja lisa sooja tehakse EL.küttekehaga. Küttekeha on väga suure voolu tarbivusega ja see omakorda hakkab kuumutama vooluandjat(generaatorit). Nüüd siis on juba kaks kuuma asja autol. Targad insenärid mõtlesid välja,et selle sooja mis genekast eraldub võiks ka jahutusvette suunata.
Probleem:Kõik on siiamaani OK kuni ütleb ülesse elektroonika mis juhib EL.küttekeha. See võib hakata ise kütma ja ei hoiata generaatorit ja ei kuula mis mootori juhtplokk talle ütleb.Generaator annab teada pidevalt enda koormusprotsendist ja seda peab arvestama mootor mis juhib küttekeha.Enamustel 210 cdi-del on see el kütte viga sees.Mõnel ei tööta ültse ja mõnel võib pidevalt tööd teha.
Arvan, et su generaatorit remonditi küll hästi, kuid pandi natukene kehvema võimsusega dioodi plokk ,mis ei kannata seda laksu välja pikapeale.Lase veel korra remontida ja ühenda see EL.küttekeha vooluvõrgust lahti. Asetseb ees paema amordikannu ja esi parema tule vahelisel alal. Vaakum reservuaari all.(jäme punane juhe).kui see lahti on ühendatud siis ei ole vahet märgata. Sooja saad ikka enamvähem normaalselt.