25-03-2009, 10:35 PM
Teoreetiliselt peab KE-Jet töötama ilma ajuta. Mitte nii hästi, mitte nii võimekalt ja veidi kõrgema kütusekuluga. Praktikas...ei tea, oma kogemus veel (õnneks) puudub.
KE-Jeti juhtseadet võib küll ajuks nimetada, kuid mingit erilist intelligentsi seal pole. Kütusekogust reguleerib endiselt mehaaniline õhukulumõõtja. "Aju" ülesandeks on seda kütusekogust veidi ühes või teises suunas muuta, kui olud seda nõuavad (mootorpidurdusel kinni keerata, täisgaasil lisakütust anda, külmal mootoril lisakütust anda, timmida tühikäigu lisaõhku lambda järgi jne.)
KE-Jeti juhtseadet võib küll ajuks nimetada, kuid mingit erilist intelligentsi seal pole. Kütusekogust reguleerib endiselt mehaaniline õhukulumõõtja. "Aju" ülesandeks on seda kütusekogust veidi ühes või teises suunas muuta, kui olud seda nõuavad (mootorpidurdusel kinni keerata, täisgaasil lisakütust anda, külmal mootoril lisakütust anda, timmida tühikäigu lisaõhku lambda järgi jne.)