25-03-2009, 10:24 PM
Mismõttes pööretel pole tähtsust: 3000 ei ole proovimine vaid täiesti OK režiim veel.
Proovisin täna enda autol (C klass 20003 a - peaks praktiliselt samasugune käigukast olema) - külma mootoriga vaikselt kiirendades 1--->2 (ca 3000+ p/min) 2-->3 (ca 2900 p/min)
Soojalt on pöörded käiguvahetusel ca 2000 p/min
Tuury - mida sa kardad sellest autost, anna gaasi ja küll ta sul käigu ära vahetab - see ei ole VATTI andmine absoluutselt. Kui tõesti tuur juba 4000 p/min siis on selge, et midagi on lahti. Nagu öeldud see külma režiim ja kõrgematel pööretel käiguvahetus on täiesti normaalne ja see on KÕIGIL MERCEDESTEL.
Nii, et edaspidi kohtle oma autot mitte nagu sitta pilpa peal kartes iga täiesti ulme asju.
Suure tõenäosusega on viga tihendis mis asub rooli ja istme vahel (ära solvu).
Proovisin täna enda autol (C klass 20003 a - peaks praktiliselt samasugune käigukast olema) - külma mootoriga vaikselt kiirendades 1--->2 (ca 3000+ p/min) 2-->3 (ca 2900 p/min)
Soojalt on pöörded käiguvahetusel ca 2000 p/min
Tuury - mida sa kardad sellest autost, anna gaasi ja küll ta sul käigu ära vahetab - see ei ole VATTI andmine absoluutselt. Kui tõesti tuur juba 4000 p/min siis on selge, et midagi on lahti. Nagu öeldud see külma režiim ja kõrgematel pööretel käiguvahetus on täiesti normaalne ja see on KÕIGIL MERCEDESTEL.
Nii, et edaspidi kohtle oma autot mitte nagu sitta pilpa peal kartes iga täiesti ulme asju.
Suure tõenäosusega on viga tihendis mis asub rooli ja istme vahel (ära solvu).