25-03-2009, 10:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2009, 10:02 AM ja muutjaks oli v6sa.)
K-Jetil pole üldse mingit aju. KE-Jetil on seda vaid pritserõhu peenhäälestuseks. Ilma ajuta töötab, nagu K-Jet. Ehk Sinu paigaldatud mootor peab ilma ajuta ka töötama. Küll kehvemini, kuid töötama. Ilmselt piisavalt, et saada mootor tööle ja kontrollida asenduse toimimist.
See ongi Mercedes-Benz sissepritsemootori võlu: võtad kogu paketi ja tõstad ringi. Seejärel annad voolu peale külmkäivituse temperatuuriandurile (OK, seal on tegelikult sees veidi rohkem, kui vaid andur) ja süütekommutaatorile ning starterile ja peakski töötama. Eeldusel, et bensiin ikka vajaliku rõhuga (jämedalt 5+ bar, täpsemalt saab raamatust vaadata) mootorini jõuab. Ei mingit ajukirurgiat...
Karburaatormootoriga autol pole paagis mingit pumpa. Pump on ikka mootori küljes. Seega pole mõtet paaki küll lammutada. Võtad pritsega masinalt kogu pumbanduse (ka juhtmestiku!) ja poogid selle teisele kõhu alla. Peaks nagu töötama. Voolikte teemat juba puudutati, need peaks kriitiliselt üle vaatama. 5+ bar on küll vähe, kuid siiski päris tuntav rõhk...
On täiesti võimalik, et eelmine asendus on tehtud petsialitsi poolt ja KE-Jetist on saanud sujuvalt K-Jet. Kas moootor käivitus ühtmoodi hästi nii soojalt kui külmalt? Kas soojenedes töötas tõrgeteta? Kas külmalt koormust talus hästi (ei puterdanud kiirendades)?
See ongi Mercedes-Benz sissepritsemootori võlu: võtad kogu paketi ja tõstad ringi. Seejärel annad voolu peale külmkäivituse temperatuuriandurile (OK, seal on tegelikult sees veidi rohkem, kui vaid andur) ja süütekommutaatorile ning starterile ja peakski töötama. Eeldusel, et bensiin ikka vajaliku rõhuga (jämedalt 5+ bar, täpsemalt saab raamatust vaadata) mootorini jõuab. Ei mingit ajukirurgiat...
Karburaatormootoriga autol pole paagis mingit pumpa. Pump on ikka mootori küljes. Seega pole mõtet paaki küll lammutada. Võtad pritsega masinalt kogu pumbanduse (ka juhtmestiku!) ja poogid selle teisele kõhu alla. Peaks nagu töötama. Voolikte teemat juba puudutati, need peaks kriitiliselt üle vaatama. 5+ bar on küll vähe, kuid siiski päris tuntav rõhk...
On täiesti võimalik, et eelmine asendus on tehtud petsialitsi poolt ja KE-Jetist on saanud sujuvalt K-Jet. Kas moootor käivitus ühtmoodi hästi nii soojalt kui külmalt? Kas soojenedes töötas tõrgeteta? Kas külmalt koormust talus hästi (ei puterdanud kiirendades)?