17-03-2009, 08:31 PM
ce300 Kirjutas:minu mõistus on nüüd otsas. termostaate vahetatud, veepump uus küljes nüüd, ventika sidur on uus ja jahutussüsteem 3korda läbi pestud. aga tee mis sa tahad tühi käigul läheb keema. kui sõidu ajal pöörded kuskil 1700 ja üles on kõik tip top, aga kui alla siis hakkab temp vaikselt tõusma kuni lõpuks keemiseni välja. kõik arvamused on oodatud.
Kaanetihend tõenäoliselt. Mul sama jama oli ühe autoga, ei mingit jah.vedeliku leket, ei mullikesi paisupaagis, ei kokteile veesärgis jms, kõik nagu tundub tip top, ent linnas tiksus 100 ja enam kraadi suveilmadel. Maanteel tuleb tuul appi jahutama, R6 ja edasi mootoritel on radiaator täitsa suur, nagu elutuba, rahustab protsessid maha küll kiiremini sõites. Muidugi pidevalt on põhisüüdlaseks siiski viskovurr, peatasin töösoojal käival mootoril (3 paari pakse kindaid käes) ventika kinni ja lükkastin teist pidi pöörlema... sai testimiseks paigaldatud jäik jahutusvent, mis surab siis täispas*ga käiskäes mootoriga kaasa ja vuhistab hullult, ka jõud raugeb masinal pisut, ent keema enam ei lähe. Ajutine lahendus a ajab suures hädas asja ära.
Kindlasti ei mõju ka veepumba laagrile hästi.