15-03-2009, 06:39 PM
olin täna sunnitud linnas pisut jala käima ja just enne olin seda teemat lugenud. krt küll, pooltel autodel olid sellised "slikid"* all, et isegi suvel ei kõlbaks sõita... seega oleks vist mõistlikum tõesti 1. märtsist suvekad osadel alla keerata.
üldiselt on vist nii, et mõni aasta peetud liisingautodel on korralikud rehvid ja vanematel odavamatel autodel "slikid"* s.t. et hoitakse rehvidelt kokku ja ilmselt lastakse nende samade "kummidega"* järgmise talveni. muidugi oli ka nende "slikkide"* seas ka 1 "kipsipanejate" länkkar ja 1 vana ML. uskumatu lihtsalt.
paar nädalat tagasi käisin rootsis, seal pilt 100% teine. enamus normaalsed kesk-klassi autod (mitte muhud nagu meil, vaid c6-a6 avant, e60-5ne universaal, w211-E-T) ja uued naelad all mustade plekkvelgedega. ainult 1 e60 5ne bmw jäi lamellidega silma. ilmselt seal on rahvas aru saand, et rehvid/turvalisus ei ole need kust koonerdada.
*
"slikid" selleks, et vormelitel peab "musted" eristatav olema
"kummid" selleks, et mustrita rehv pole ju rehv.
üldiselt on vist nii, et mõni aasta peetud liisingautodel on korralikud rehvid ja vanematel odavamatel autodel "slikid"* s.t. et hoitakse rehvidelt kokku ja ilmselt lastakse nende samade "kummidega"* järgmise talveni. muidugi oli ka nende "slikkide"* seas ka 1 "kipsipanejate" länkkar ja 1 vana ML. uskumatu lihtsalt.
paar nädalat tagasi käisin rootsis, seal pilt 100% teine. enamus normaalsed kesk-klassi autod (mitte muhud nagu meil, vaid c6-a6 avant, e60-5ne universaal, w211-E-T) ja uued naelad all mustade plekkvelgedega. ainult 1 e60 5ne bmw jäi lamellidega silma. ilmselt seal on rahvas aru saand, et rehvid/turvalisus ei ole need kust koonerdada.
*
"slikid" selleks, et vormelitel peab "musted" eristatav olema
"kummid" selleks, et mustrita rehv pole ju rehv.