12-03-2009, 04:06 PM
Kasutajal Allarr on õigus, et tema toodud numbrid kattuvad tehase pakutuga.
Tõesti, ka http://www.mercefreaken.com/modellene/124/230e-2.htm andmetel on pilt selline:
Forbruk per 10 km
-ved 90 km/t: 4-tr. manuelt: 0,72 liter, 5-tr. manuelt: 0,69 liter, automat: 0,78 liter;
-ved 120 km/t: 4-tr. manuelt: 0,90 liter, 5-tr. manuelt: 0,86 liter, automat: 0,93 liter
-ved bykjøring: 4-tr. manuelt: 1,14 liter, 5-tr. manuelt: 1,17 liter, automat: 1,14 liter
Väike vahe küll on, aga korralikult lahtisõidetud auto võib tõesti võtta vähem kütust, kui tehaseväravast värskelt väljaveerenu. Ei vaidle kohe üldse mitte, ennegi on selliseid juhtumeid olnud. Seda enam tasub sellist isendit hoolega hoida.
Nüüd aga muutun ma kurjemaks.
Palun viidata mulle seda kohta minu tekstis, kus ma kasutajat Allarr lolliks teen! Lugesin oma teksti üle ja no ei leia sellist lõiku. Pöördun ka teiste poole: Aidake mul seda leida, palun. Kes avalikult ei julge näpuga näidata, saatke PS.
Miks Sa, Allarr, mind niimoodi seltsimeheks sõimad?
Olen ma Su autot kuidagi halvaks pidanud? Vastupidi, mul on hea meel, et meie foorumis on olemas autod, mille tehniline seisukord on sama hea (isegi parem, kuna tehasejäikust enam pole), kui tehasest tulles. Tõsiselt.
Kuid teemaalgataja soovis osta autot hinnavahemiklus 12-15 kilokrooni. Kui Sa oma autot selle hinnaga ei soovi müüa, miks siis seda pidevalt näiteks tood?
Oleks väga naiivne arvata, et kui üks auto suudab tehase antud kütusekulunäitajad alistada, siis teeb seda iga müüdav auto. Kahjuks enamasti see nii ei ole.
Nüüd minust.
Ma ei pea ennast mingiks MB-guruks. Kuid oma rumalusest olen pidanud oma ostetud autodel remontima just neid tüüpkohti. Seetõttu arvan, et mõni hoiatussõna minu suust ei tee kellelegi liiga.
Oskan siin foorumis nimetada 10 kasutajat, kes minust igast asendist MBteadlikumad on. Pluss mõned, kes oma ilmseid teadmisi vaka all hoiavad ja seetõttu pole laiemale avalikkusele teada.
Ma olen endiselt arvamisel, et foorum on koht, kus inimesed saavad oma arvamust avaldada. Ma kavatsen seda võimalust ka edaspidi kasutada. Küll moded mul suu kinni panevad, kui ma üle piiri lähen.
Täpselt sama õigus on ka kasutajal Allarr ja ma loodan, et ta oma õigust ka edaspidi kasutab. Esimeses järjekorras siis oma auto kohta teemat tehes
.
Tõesti, ka http://www.mercefreaken.com/modellene/124/230e-2.htm andmetel on pilt selline:
Forbruk per 10 km
-ved 90 km/t: 4-tr. manuelt: 0,72 liter, 5-tr. manuelt: 0,69 liter, automat: 0,78 liter;
-ved 120 km/t: 4-tr. manuelt: 0,90 liter, 5-tr. manuelt: 0,86 liter, automat: 0,93 liter
-ved bykjøring: 4-tr. manuelt: 1,14 liter, 5-tr. manuelt: 1,17 liter, automat: 1,14 liter
Väike vahe küll on, aga korralikult lahtisõidetud auto võib tõesti võtta vähem kütust, kui tehaseväravast värskelt väljaveerenu. Ei vaidle kohe üldse mitte, ennegi on selliseid juhtumeid olnud. Seda enam tasub sellist isendit hoolega hoida.
Nüüd aga muutun ma kurjemaks.

Palun viidata mulle seda kohta minu tekstis, kus ma kasutajat Allarr lolliks teen! Lugesin oma teksti üle ja no ei leia sellist lõiku. Pöördun ka teiste poole: Aidake mul seda leida, palun. Kes avalikult ei julge näpuga näidata, saatke PS.
Miks Sa, Allarr, mind niimoodi seltsimeheks sõimad?
Olen ma Su autot kuidagi halvaks pidanud? Vastupidi, mul on hea meel, et meie foorumis on olemas autod, mille tehniline seisukord on sama hea (isegi parem, kuna tehasejäikust enam pole), kui tehasest tulles. Tõsiselt.
Kuid teemaalgataja soovis osta autot hinnavahemiklus 12-15 kilokrooni. Kui Sa oma autot selle hinnaga ei soovi müüa, miks siis seda pidevalt näiteks tood?
Oleks väga naiivne arvata, et kui üks auto suudab tehase antud kütusekulunäitajad alistada, siis teeb seda iga müüdav auto. Kahjuks enamasti see nii ei ole.

Nüüd minust.
Ma ei pea ennast mingiks MB-guruks. Kuid oma rumalusest olen pidanud oma ostetud autodel remontima just neid tüüpkohti. Seetõttu arvan, et mõni hoiatussõna minu suust ei tee kellelegi liiga.
Oskan siin foorumis nimetada 10 kasutajat, kes minust igast asendist MBteadlikumad on. Pluss mõned, kes oma ilmseid teadmisi vaka all hoiavad ja seetõttu pole laiemale avalikkusele teada.
Ma olen endiselt arvamisel, et foorum on koht, kus inimesed saavad oma arvamust avaldada. Ma kavatsen seda võimalust ka edaspidi kasutada. Küll moded mul suu kinni panevad, kui ma üle piiri lähen.

Täpselt sama õigus on ka kasutajal Allarr ja ma loodan, et ta oma õigust ka edaspidi kasutab. Esimeses järjekorras siis oma auto kohta teemat tehes
