11-03-2009, 09:44 PM
Noniii ja ongi meil diskusioon.
See mõõtmine andis tulemuse, et kütust kulus 10 liitrit. Mingi väike viga võib seal ju olla koguse mõõtmises, kuid küte on sama, kogus enam vähem sama. Kogu tripi pikkus kui tartu sõitsin andis teepikkuseks 126 km. Kui nüüd arvutada, siis (10/126)*100=7,936 ehk siis selle reisu keskmine küttekulu oli7,93 L/100km kohta. Lubage meelde tuletada, et see sõit ei olnud just säästusõit ning selle reisi viimased 6 km kulgesid mööda linna liigeldes.
Et asi oleks natukene selgem, siis selle tulemuse u 6,5 liitrit tuli maanteesõidu kohta, kui käisin tripil Viljandi-valga-võru-tartu-viljandi. Puhas maanteesõit. Loogiline on see, et kui enamus sõite toimub linnas, ning kui sõidud on lühikesed, kulub rohkem kütet. Arvatavasti lasin teid eksiarvamusele sellega, et ei täpsustanud, et mõtlesin maantesõitu.
Kui ma selle auto ostsin, siis just kartsin kütusekulu pärast, sest teadagi jutud, et mida suurem mootor, seda rohkem ta joob. Kuid olles sõitnud selle autoga siiamaani, olen ma ikka veel meeldivalt üllatunud. Ma arvan, et ma ei hakka siia neid andmeid ning juttu üles kirjutama lihtsalt sellepärast, et end huvitavaks teha vaid sellepärast, et kodanik küsis nõu ning üritasin teda aidata kirjutades andmed enda auto kohta, mida ma olen täheldanud selle aja jooksu, mil mul see auto olnud on.
Ning Hr. V6sa, ei, ma ei müüks oma nelja 15 kilo eest, ega ka mitte tükk maad suurema raha eest, kuna mina olen temaga väga rahul. Auto on toodud 1999 aastal eestisse, enne seda oli ta saksamaal ühe vanahärra käsutuses ning enne mind oli ta samamoodi ühe vanema härra käsutuses, kes remontis teda ainult a ning originaal varuosadega ning mina olen tema 3 omanik.
Ning 1 tähelepanek veel. Hõredaks aetud diiselmootor võtab kõvasti rohkem kütet kui korralik mootor, seda just puuduliku dünaamika pärast ning automaatkast ükskõik millise mootori otsas paneb kütusekulule minimaalselt ühe liitri otsa. Niiet seda autot võrdluseks tuua on minu silmis natuke vale
See mõõtmine andis tulemuse, et kütust kulus 10 liitrit. Mingi väike viga võib seal ju olla koguse mõõtmises, kuid küte on sama, kogus enam vähem sama. Kogu tripi pikkus kui tartu sõitsin andis teepikkuseks 126 km. Kui nüüd arvutada, siis (10/126)*100=7,936 ehk siis selle reisu keskmine küttekulu oli7,93 L/100km kohta. Lubage meelde tuletada, et see sõit ei olnud just säästusõit ning selle reisi viimased 6 km kulgesid mööda linna liigeldes.
Et asi oleks natukene selgem, siis selle tulemuse u 6,5 liitrit tuli maanteesõidu kohta, kui käisin tripil Viljandi-valga-võru-tartu-viljandi. Puhas maanteesõit. Loogiline on see, et kui enamus sõite toimub linnas, ning kui sõidud on lühikesed, kulub rohkem kütet. Arvatavasti lasin teid eksiarvamusele sellega, et ei täpsustanud, et mõtlesin maantesõitu.
Kui ma selle auto ostsin, siis just kartsin kütusekulu pärast, sest teadagi jutud, et mida suurem mootor, seda rohkem ta joob. Kuid olles sõitnud selle autoga siiamaani, olen ma ikka veel meeldivalt üllatunud. Ma arvan, et ma ei hakka siia neid andmeid ning juttu üles kirjutama lihtsalt sellepärast, et end huvitavaks teha vaid sellepärast, et kodanik küsis nõu ning üritasin teda aidata kirjutades andmed enda auto kohta, mida ma olen täheldanud selle aja jooksu, mil mul see auto olnud on.
Ning Hr. V6sa, ei, ma ei müüks oma nelja 15 kilo eest, ega ka mitte tükk maad suurema raha eest, kuna mina olen temaga väga rahul. Auto on toodud 1999 aastal eestisse, enne seda oli ta saksamaal ühe vanahärra käsutuses ning enne mind oli ta samamoodi ühe vanema härra käsutuses, kes remontis teda ainult a ning originaal varuosadega ning mina olen tema 3 omanik.
Ning 1 tähelepanek veel. Hõredaks aetud diiselmootor võtab kõvasti rohkem kütet kui korralik mootor, seda just puuduliku dünaamika pärast ning automaatkast ükskõik millise mootori otsas paneb kütusekulule minimaalselt ühe liitri otsa. Niiet seda autot võrdluseks tuua on minu silmis natuke vale