09-03-2009, 08:40 PM
Isiklikult leian, et suhteliselt idiootne lahendus on see, et on ära kotatud nn nöotsooni tuulutuõhk, mis võetkase otse väljast. AUTO režiimis tunnen ennast umbselt ja lisaks ei jää AUTO režiim ka sisse auto uuel käivitamisel. Tahaks saada seda, et jalale ja klaasile tuleks soojem õhk ja endale hingamiseks jahedam, see Thermotronic ei lase armatuuri keskavadest üldse midagi, kui keerata klaasile/jalgadele ja see on lollus, mis oli vanemate MB mudelite suuri plusse.
Pikematel sõitudel üksi sõites olen teinud nii, et kõrvalistuja tsooni külmaks ja suunanud enda poole, alles siis hakkab IMO looma mingit normaalset mikrokliimat (:
Siis millest ma pole aru saanud, kuidad lülitatakse sisse esiklaasi el. soojendusm kas akenda kuivatamise režiimist või kui temp. rullikud on põhjas (nagu USA foorumis väidetakse).
Ja ei ole ma täpselt pihta saanud, mil määral (mõjutavad, aga kuni mingite piirideni, kas siis plusskraadid ehk salongijahutus või miinuskraadid ehk salongisoojendus) mõjutab temp. rullikute asendit tosooliklappide asendit Webastoga töötades.
W126 roolis tunnen ennast oluliselt paremini kliima suhtes, jalale ja klaasile soe ja endale näkku külmem, et hingata midagi oleks.
Pikematel sõitudel üksi sõites olen teinud nii, et kõrvalistuja tsooni külmaks ja suunanud enda poole, alles siis hakkab IMO looma mingit normaalset mikrokliimat (:
Siis millest ma pole aru saanud, kuidad lülitatakse sisse esiklaasi el. soojendusm kas akenda kuivatamise režiimist või kui temp. rullikud on põhjas (nagu USA foorumis väidetakse).
Ja ei ole ma täpselt pihta saanud, mil määral (mõjutavad, aga kuni mingite piirideni, kas siis plusskraadid ehk salongijahutus või miinuskraadid ehk salongisoojendus) mõjutab temp. rullikute asendit tosooliklappide asendit Webastoga töötades.
W126 roolis tunnen ennast oluliselt paremini kliima suhtes, jalale ja klaasile soe ja endale näkku külmem, et hingata midagi oleks.