09-03-2009, 07:02 PM
1. esiklaasi max soojendus - vent max, temp max, kont sees, nool üles, mina ei kasuta.
2. siseõhk, vist ei pea seletama.
3. kõik automaatne, puhub sinna kuhu arvab, et õige. suvel väga hea, talvel meie kliimas kasutan manuaalset seadet.
4. EC ehk economy, ehk kont väljas. ei ole vaja kunagi näppida. (kont väljas sõites jäävad tihendid määrimata jne kuni ükspäev enam külma ei tule) REST - kui süüde väljas, kasutab mootori jääksoojust, et salongi kütta, väga hea asi, kasutan talvel/külmaga koguaeg, näiteks poodi minnes. kuna õli nii kiiresti ei jahtu, siis ca 1-2 min ja mootori temp jälle norm.
5. tagaklaasi el.soojendus, ei kasuta peaaegu kunagi, jõhker vooluröövel ja lühikestel otsadel võib akule kehvasti mõjuda. pealegi on ju autol peeglid.
6. manuaalselt puhumine, regullid sinna kuhu ise tahad et puhuks, mina kasutan ainult (v.a. hommikul kui jääst vabastamine) alla (soe õhk tõuseb ju niikuinii üles ja et varbad ei külmetaks ja et ust avades ei oleks autos jälle sama temp mis õues) või siis paar nõksu paremale, ehk rohkem "üles ja alla" kui väljas jäätuvat ollust sajab.
need on minu aastate pikkused kogemused, aga kindlasti on paljudel omad kogemused, nt. et koguaeg peab täiega esiklaasile puhuma või igal võimalikult hetkel kont välja, sest siis läheb "vähem" kütust jne.
2. siseõhk, vist ei pea seletama.
3. kõik automaatne, puhub sinna kuhu arvab, et õige. suvel väga hea, talvel meie kliimas kasutan manuaalset seadet.
4. EC ehk economy, ehk kont väljas. ei ole vaja kunagi näppida. (kont väljas sõites jäävad tihendid määrimata jne kuni ükspäev enam külma ei tule) REST - kui süüde väljas, kasutab mootori jääksoojust, et salongi kütta, väga hea asi, kasutan talvel/külmaga koguaeg, näiteks poodi minnes. kuna õli nii kiiresti ei jahtu, siis ca 1-2 min ja mootori temp jälle norm.
5. tagaklaasi el.soojendus, ei kasuta peaaegu kunagi, jõhker vooluröövel ja lühikestel otsadel võib akule kehvasti mõjuda. pealegi on ju autol peeglid.
6. manuaalselt puhumine, regullid sinna kuhu ise tahad et puhuks, mina kasutan ainult (v.a. hommikul kui jääst vabastamine) alla (soe õhk tõuseb ju niikuinii üles ja et varbad ei külmetaks ja et ust avades ei oleks autos jälle sama temp mis õues) või siis paar nõksu paremale, ehk rohkem "üles ja alla" kui väljas jäätuvat ollust sajab.
need on minu aastate pikkused kogemused, aga kindlasti on paljudel omad kogemused, nt. et koguaeg peab täiega esiklaasile puhuma või igal võimalikult hetkel kont välja, sest siis läheb "vähem" kütust jne.