03-03-2009, 05:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2009, 05:53 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Mõned tähelepanekud teiste foorumite põhjal.
CDI pihusti kinnituspolte ei tohi kunagi tagasi panna. Ikka uued. Liiga peened, liiga venivad...
Pihusti saab kõige paremini kätte mootori tööd ära kasutades. Seda siis eeldusel, et pole asja ära lõhutud enne. Ehk keerad kahvli loksuma ja lased masinal käia niikaua, kuni pihusti liikuma hakkab. Siis jätad seisma ja proovid. Kui tuleb välja, on tore. Kui ei, kordad... Muidugi on siin võimalus, et pihusti või plokikaas saavad viga. Aga kordades tõenäolisem on vigastus siis, kui lähenetakse toore jõuga. Ja mida seal meisliga peksta on, ei kujutagi ette. Ega ometi pihustit tükkideks?
CDI seibe tasub vahetada profülaktika mõttes. Aga vahetusel tuleb jälgida üldiseid hügieeninõudeid ja arvestada CDI ülipikkade pihustite eripäraga. Kas see pind just ideaalne peegel peab olema, aga puhas peab see olema küll. Muidu jääb lekkima ja tulemus ongi sama.
Nagu ikka asjade aukutoppimisel, tuleb arvestada libestusaine positiivse mõjuga. Mitmes eluvaldkonnas on see libestusaine vajalik sissemineku kergendamiseks, kuid siin on oluline tulevikus pihusti tervelt kätte saada. Seega, mõnuainet ei tohi unustada ja tavaline tavott selleks ei sobi.
Poltide kinnitusavade puhastamisest juba räägiti. Aga veelkord: avad peavad olema PÕHJANI puhtad. Ei õli, ei vett, ei liiva. Puhtad! Siis on lootust.
Polte ei tohi üle pingutada. Puruks ja pool pööret tagasi on ilmselgelt liiga palju. Tegemist on elastsete poltidega, mis ülepingutamise tagajärjel enam nõuetekohaselt ei tööta.
On mõned tegijad Soomes, kes vahetavad koos seibidega nii poldid kui kahvlid. Kuigi selle kasulikkus on vaieldav, siis halba (peale augu rahakotti) see kohe kindlasti ei tee.
CDI on küll kole ja paha ja kapriisne, kuid peab tunnistama, et ökonoomsus ja võimsus väikeste gabariitide juures on vägagi ahvatlevad... Pealegi oli kunagi OM60x tulekuga sama teema: kohutavad alumiiniummootorid, milles vanad isaisaaegsed nipid enam ei tööta. Tänaseks asi enam nii kole pole...
CDI pihusti kinnituspolte ei tohi kunagi tagasi panna. Ikka uued. Liiga peened, liiga venivad...
Pihusti saab kõige paremini kätte mootori tööd ära kasutades. Seda siis eeldusel, et pole asja ära lõhutud enne. Ehk keerad kahvli loksuma ja lased masinal käia niikaua, kuni pihusti liikuma hakkab. Siis jätad seisma ja proovid. Kui tuleb välja, on tore. Kui ei, kordad... Muidugi on siin võimalus, et pihusti või plokikaas saavad viga. Aga kordades tõenäolisem on vigastus siis, kui lähenetakse toore jõuga. Ja mida seal meisliga peksta on, ei kujutagi ette. Ega ometi pihustit tükkideks?
CDI seibe tasub vahetada profülaktika mõttes. Aga vahetusel tuleb jälgida üldiseid hügieeninõudeid ja arvestada CDI ülipikkade pihustite eripäraga. Kas see pind just ideaalne peegel peab olema, aga puhas peab see olema küll. Muidu jääb lekkima ja tulemus ongi sama.
Nagu ikka asjade aukutoppimisel, tuleb arvestada libestusaine positiivse mõjuga. Mitmes eluvaldkonnas on see libestusaine vajalik sissemineku kergendamiseks, kuid siin on oluline tulevikus pihusti tervelt kätte saada. Seega, mõnuainet ei tohi unustada ja tavaline tavott selleks ei sobi.
Poltide kinnitusavade puhastamisest juba räägiti. Aga veelkord: avad peavad olema PÕHJANI puhtad. Ei õli, ei vett, ei liiva. Puhtad! Siis on lootust.
Polte ei tohi üle pingutada. Puruks ja pool pööret tagasi on ilmselgelt liiga palju. Tegemist on elastsete poltidega, mis ülepingutamise tagajärjel enam nõuetekohaselt ei tööta.
On mõned tegijad Soomes, kes vahetavad koos seibidega nii poldid kui kahvlid. Kuigi selle kasulikkus on vaieldav, siis halba (peale augu rahakotti) see kohe kindlasti ei tee.
CDI on küll kole ja paha ja kapriisne, kuid peab tunnistama, et ökonoomsus ja võimsus väikeste gabariitide juures on vägagi ahvatlevad... Pealegi oli kunagi OM60x tulekuga sama teema: kohutavad alumiiniummootorid, milles vanad isaisaaegsed nipid enam ei tööta. Tänaseks asi enam nii kole pole...