03-03-2009, 03:05 PM
Brabusel on SL74 ehk 7,4 mootor (575 hj). Sama lugu on ka Renntechilga - samuti 7,4 (ca 580 hj).
AMG on nendest 7,0-7,3 mitu erinevat modifikatsiooni. Kõigis kasutatakse CLK-GTR mudeli väntvõlli ning kubatuur on sõltuvalt silindrite puurmisest 7,0-7,3 liitrit. 7,3 on võimsus 525 hj kui mõned eksportvariandid viiliti ka 565 hj. Sisse- ning väljalase on AMG mudelitel poleeritud olema, samuti on teised nukad ning klapid.
Aga noh kui ka veel turbod peale aretada siis on küll asi juba mõtetu ilmselt inimene küll sellise autoga enam sõita siis ei saa/taha. 500+ hj on tänavale selline "optimaalne" piir. Aga süües kasvab muidugi isu.
V12 juures on paha asi see, et iga progetav aju ei suuda 12 küünalt juhtida, samuti 2 drosselklappi jne.
AMG on nendest 7,0-7,3 mitu erinevat modifikatsiooni. Kõigis kasutatakse CLK-GTR mudeli väntvõlli ning kubatuur on sõltuvalt silindrite puurmisest 7,0-7,3 liitrit. 7,3 on võimsus 525 hj kui mõned eksportvariandid viiliti ka 565 hj. Sisse- ning väljalase on AMG mudelitel poleeritud olema, samuti on teised nukad ning klapid.
Aga noh kui ka veel turbod peale aretada siis on küll asi juba mõtetu ilmselt inimene küll sellise autoga enam sõita siis ei saa/taha. 500+ hj on tänavale selline "optimaalne" piir. Aga süües kasvab muidugi isu.
V12 juures on paha asi see, et iga progetav aju ei suuda 12 küünalt juhtida, samuti 2 drosselklappi jne.