03-03-2009, 12:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2009, 12:06 AM ja muutjaks oli Volts.)
No minul polnud miskit diislilõhna ega ka sutsumist kuulda, läksin just selle jutu õnge, et 60000km ja oleks soovitav vahetada. Kuna ostes oli 127tuhh km ees ja ise olen 70 000 otsa ajanud, siis tekkis ka see hirm, et äkki varsti hakkab läbi laskma ja siis asi juba hull. Igatahes midagi on mäda kll, kui pihustit enam kätte ei saa. See nagu viitab tihendi läbilaskmisele, et pihusti on kinni põlenud. Pole kursis, mis soga seda kinni seal hoiab, kuna pole veel nii kaugele jõudnud, et sisse näeks. Saaks selle va pihusti ikka tervelt kätte, eks siis targem.
Muuseas, see jutt on ka sulatõde, et pihusti kinnituspolt on liiga pikk ja peenike sellise pihusti kinnitamiseks. Ajapikku polt venib ja pihusti kerkib ülespoole. Siis pole enam palju vaja, et tihendi pidavus kaoks. Minu autol oli just see viga, et 1 pihusti kinnituskahvel oli nii lahti, et kruvikaga sorkides liikus. Ometi polt tuli naksuga lahti, st oli kinni. Loomulikult jääb võimalus, et eelmine omanik oli poldi lahti jätnud ja see kinni ussitanud, või siis oli plokikaanes olev keermeosa sodi täis jäetud ja polt jõudis enne lõppu, kui kahvli kinni keeras.
Muuseas, see jutt on ka sulatõde, et pihusti kinnituspolt on liiga pikk ja peenike sellise pihusti kinnitamiseks. Ajapikku polt venib ja pihusti kerkib ülespoole. Siis pole enam palju vaja, et tihendi pidavus kaoks. Minu autol oli just see viga, et 1 pihusti kinnituskahvel oli nii lahti, et kruvikaga sorkides liikus. Ometi polt tuli naksuga lahti, st oli kinni. Loomulikult jääb võimalus, et eelmine omanik oli poldi lahti jätnud ja see kinni ussitanud, või siis oli plokikaanes olev keermeosa sodi täis jäetud ja polt jõudis enne lõppu, kui kahvli kinni keeras.