26-02-2009, 11:32 PM
wdb240 Kirjutas:Tänaseks on selgunud,tõsiasi, et igat kondoomi ei lapi.Need pihustid olid töövõimelised ainult teatud tööreziimidel.Mingil pikemal ja ühtlasemal sõidul läks mootor avariisse ja luges vea,et õhuhulk mootorisse on liiga suur.No kus sai alles pead murtud ja õhu leket otsitud ja lõpuks järeldatud, et pihustid tekitasid oma küttekoguselt ja mootori teatud tööreziimil mingisuguse anomaalse errori ja mootori juhtplokk tegi valed järeldused.(Tõesti karm viga)
Lisaks hakkasid need pihustid ka tagasivoolu lekkima ja mootor enam käima ei hakanudki. Õnneks firma võtis tooted tagasi.
probleem: pihustid on uuestpeast kallid sellele mudelile sellepärast, et on tegemist CDI 2 systeemiga ja nendel tehti väga korralikud ja ühesugused pihustid.(Kallis toota ülitäpseid ühesuguseid asju). MB systeemis oli olemas ka sellel mudelile remont pihusteid, kuid tänaseks on see kraam letilt ära korjatud.Ilmselt samade probleemide vältimiseks.
Uuemad CDI 3/4/5 systeemid kasutavad aga korrektsioon numbritega pihusteid.Lihtsalt öeldes on pihusti peale kirjutatud kui sitt või kui hea see pihusti on ja sellest numbrist antakse ka teada mootori ajule.Aju aga teab siis täpselt kui palju ta selle pihustiga tohib hullata, et ta töötaks võrdselt kõrvaloleva silindri pihustiga ( kuna ta tea teab ka selle teise korrektsiooni numbrit.)
ühesõnaga võib osta küll netist taastatuid pihusteid, kui teie auto aju suudab seda kehvat pihustit heaks softiga teha.
Mis mootoritel ja mis ajast need uuemad CDI 3/4/5 systeemid välja tulid?