24-02-2009, 10:54 PM
Tjah, soojustuseks peaks olema kõige parem pigimatt. Kuigi nii peno kui kivivill on soojustuseks head, kipub nende alla pleki pinnale tekkiv kondents hirmus kiiresti MB ära hävitama. Kurb, kuid see auto on masendavalt hää sõber roosteussiga.
Kui aga mureks on soojendusseadme töö, siis kõigepealt peaks alustama sellest, et ütled, mis töötab.
Kas ventilaatoril on kõik astmed olemas?
Kas temperatuurirullikust sättides midagi muutub?
Kas mootori temperatuur on piisav (alla 80 kraadi kipub jahedaks jääma suurema külmaga)?
Kas mootori pöörlemissagedus muudab puhutava õhu temperatuuri (läheb paarutades soojemaks)?
Esimese hooga nagu muud pähe ei tulegi. Ahjaa, kas masin on kliimaga või ilma?
Kui aga mureks on soojendusseadme töö, siis kõigepealt peaks alustama sellest, et ütled, mis töötab.
Kas ventilaatoril on kõik astmed olemas?
Kas temperatuurirullikust sättides midagi muutub?
Kas mootori temperatuur on piisav (alla 80 kraadi kipub jahedaks jääma suurema külmaga)?
Kas mootori pöörlemissagedus muudab puhutava õhu temperatuuri (läheb paarutades soojemaks)?
Esimese hooga nagu muud pähe ei tulegi. Ahjaa, kas masin on kliimaga või ilma?