23-02-2009, 12:07 PM
Mõned täpsustused Soome maksude kohta:
ARK maks on peenraha, mõnedkümned eurod. Ehk siis tasu registritoimingute eest. See ei puhu pilli.
Diiselautol on rõõmuks diislimaks. See on suurusjärgus 500+ eurot aastas. Kui see maksmata, ei saa omaniku vahetust teha ega autot edasi müüa. Ainult registrist kustutada romulasse. Aga ka see kisub pigem eelmise omaniku mureks. Mis muidugi ei tähenda, et sulist müüja vastu algatatud täitemenetlus ei võiks ka meie maale ulatada.
Auto Soomes arvelevõtmiseks on vaja tasuda tollimaks. Vat see võib olla kuni 150% ostuhinnas, vastavalt maksuameti tabelitele. Kui on haruldasem auto, võetakse maksu suurus üsna laest... Seepärast seal need autohinnad nii rammusad ongi.
Olgu auto kuitahes hea, siis mina sellise segase paberimajandusega autot osta ei julgeks.
Kuidas esivedrude kannud olid? Need kipuvad kõigepealt lahti roostetama...
ARK maks on peenraha, mõnedkümned eurod. Ehk siis tasu registritoimingute eest. See ei puhu pilli.
Diiselautol on rõõmuks diislimaks. See on suurusjärgus 500+ eurot aastas. Kui see maksmata, ei saa omaniku vahetust teha ega autot edasi müüa. Ainult registrist kustutada romulasse. Aga ka see kisub pigem eelmise omaniku mureks. Mis muidugi ei tähenda, et sulist müüja vastu algatatud täitemenetlus ei võiks ka meie maale ulatada.
Auto Soomes arvelevõtmiseks on vaja tasuda tollimaks. Vat see võib olla kuni 150% ostuhinnas, vastavalt maksuameti tabelitele. Kui on haruldasem auto, võetakse maksu suurus üsna laest... Seepärast seal need autohinnad nii rammusad ongi.
Olgu auto kuitahes hea, siis mina sellise segase paberimajandusega autot osta ei julgeks.
Kuidas esivedrude kannud olid? Need kipuvad kõigepealt lahti roostetama...