20-02-2009, 03:16 PM
R129 Kirjutas:Nojah nagu ma arvasin, et keegi segab CAN liiklust. Kahju et kõige kallim komponent selleks osutus.
Unusta ära, et keegi selle süüteluku sul korda teeb. Kui just tõesti miski külmjoode seal pole, ei saa sa kuskilt abi.
Nagu ma aru sain, siis ka pluss kraadidega jukerdab see süütelukk? Ma tean, et ühel autol millel oli mootori juhtplokk samasuguse veaga leidis järgmise lahenduse. Kivi (mis külma ei kannatuanud ja lolliks läks) peale pangi väikene pirn ning süüte sisse lülitades ja mõned sekundid oodates soojenes asi piisavalt. Auto käivitus/töötas peale seda korralikult.
Teatud varuosadele on eestis väga suur juurdehindlus - leia netist mõni saksa esindus ja küsi otse sealt. Tõsi probleem on vist ostmisega - sest sellist asja saab ainult tehnopassi alusel.
Kuskuures plusskraadide ning sooja mootori puhul töötab süütelukk häireteta (s.t. uksed avanevad puldist ning auto läheb esimesel katsel "võtmest" käima). Ka sõidu algusega kaasnev näidikutebloki ilutulestik näib esinevat vaid külmaga (olles küll mõnevõrra sagedasem kui süüteluku jamad).
Ehk siiski leidub kodumaal neid autoelektroonikuid, kes suudaksid lisaks jooteradade ülekäimisele ka vigaste komponentide tuvastamise ning vahetamisega toime tulla. Kuigi MB süütelukk on arusaadavalt omajagu keeruline ning habras süsteem.