18-02-2009, 09:07 PM
Hobujõud ei lõhu difrit, difrit lõhub moment, nagu ka kõiki teisi jõuülekandeosasid. Ärge hoidke kokku õli ega õlivahetusega, muidu saabki pidevalt uusi-vanu difreid osta.
Jõuülekande kulumine sõltub just rooli ja istmevahelisest tihendist, "lõtkutamisest", ei teagi, mis oleks õigem sõna - jõnksutamine?
Ma pole veel ühestki MB difrist jagu saanud, ometi pole nad V8-V12 mootorite jaoks loodud difrid.
Momenti ka kõigest ca 380Nm`i jagu, difrini jõuab veidi vähem.
Ega diislitel seda vähem ei tohiks olla.
Jõuülekande kulumine sõltub just rooli ja istmevahelisest tihendist, "lõtkutamisest", ei teagi, mis oleks õigem sõna - jõnksutamine?
Ma pole veel ühestki MB difrist jagu saanud, ometi pole nad V8-V12 mootorite jaoks loodud difrid.
Momenti ka kõigest ca 380Nm`i jagu, difrini jõuab veidi vähem.
Ega diislitel seda vähem ei tohiks olla.