18-02-2009, 12:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2009, 05:58 PM ja muutjaks oli hents99.)
Teema pole küll Eestis kuigi vana, siiski ollakse teadlikud sellisest forsseerimisest.
500hp pole mingi eriline küsimus mootori vastupidavuse koha pealt.
(see eeldab muidugi, et mootor pole täitsa kohviveskiks aetud)
Kütusepump vajab veidi modimist, suurem turbo ning vahejahuti.
Kasutaja 92S500 mingi aeg tahtis omale teha, tal olid vist kõik vajalikud vidinad juba olemas.
Rootsis sõidetakse isegi ringrada/drifti selliste aparaatustega.
W201`le on populaarne tõsta peale OM603 turbodiisel ja sellega lustida.
Rootsis on silma jäänd üks dragi W201 kompressori + holset HX50 turboga masuudipress.
Edit: Aga Eestis pole kombeks üldse MB`d modida, pigem võetakse mingid juustud bemmid või audid või üldse japsid, forseerimine eeldaks aga ennekõike korralikku alust, mille peale tegema hakatakse - nt MB mootor.
Ajasin ka mootorid sassi, ikka OM603 on see ehe pommikindel turbodiisel.
500hp pole mingi eriline küsimus mootori vastupidavuse koha pealt.
(see eeldab muidugi, et mootor pole täitsa kohviveskiks aetud)
Kütusepump vajab veidi modimist, suurem turbo ning vahejahuti.
Kasutaja 92S500 mingi aeg tahtis omale teha, tal olid vist kõik vajalikud vidinad juba olemas.
Rootsis sõidetakse isegi ringrada/drifti selliste aparaatustega.
W201`le on populaarne tõsta peale OM603 turbodiisel ja sellega lustida.
Rootsis on silma jäänd üks dragi W201 kompressori + holset HX50 turboga masuudipress.
Edit: Aga Eestis pole kombeks üldse MB`d modida, pigem võetakse mingid juustud bemmid või audid või üldse japsid, forseerimine eeldaks aga ennekõike korralikku alust, mille peale tegema hakatakse - nt MB mootor.
Ajasin ka mootorid sassi, ikka OM603 on see ehe pommikindel turbodiisel.